reducere størrelsen på obj. i ALLE frames?
Fra : Christian Hedegaard

Dato : 11-06-01 11:37

Jeg skal have lavet scenen i min flash film mindre.

Er der en måde hvorpå jeg kan reducere størrelsen og placeringen på ALLE
elementer i alle frames på én gang, så de passer til den nye scenestørrelse

--
Christian

Fra : MTPO

Dato : 11-06-01 23:13

Du skal sørge for, at du ikke har animationer på scenen. Hvis du har, flyt
dem i MC-er. Det er svært, når man har lavet sin flah projekt færdig, men
det skal man huske fra starten.
Når du lægger kun færdig behandlet objekter(billeder, MC, lyd osv.) på
scenen og husker at undgår animationer der, så få du ikke problemer med at
minimere det hele på en gang. det er simpelthen planlægning og erfaring. Lad
scenen til behandle objekter med ActionScript.

--
Hilsner
MTPO