Lyskæde / rensdyr
Fra : Zenty

Dato : 06-12-05 14:45

Hejsa!

Har set at mange har lysende rensdyr stående i deres haver i disse
juletider.
Er der nogen der ved hvor man kan købe disse? Evt. på nettet?

På forhånd tak!

Zenty

Fra : steen bondo

Dato : 06-12-05 17:59

Zenty wrote:

> Har set at mange har lysende rensdyr stående i deres haver i disse
> juletider.

Hadegave? ;)

regards
--
steen - kayakparadise.dk
    I have a beam of light to catch.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 07-12-05 19:21

Zenty wrote:
> Har set at mange har lysende rensdyr stående i deres haver i disse
> juletider.
> Er der nogen der ved hvor man kan købe disse? Evt. på nettet?

www.vangs.dk

M.v.h
Niels

Fra : Kim S

Dato : 07-12-05 20:39

"Zenty" <div@ramsdal.dk> skrev i en meddelelse
Hejsa!

Har set at mange har lysende rensdyr stående i deres haver i disse
juletider.
Er der nogen der ved hvor man kan købe disse? Evt. på nettet?

Harald Nyborg har lidt forskelligt, har jeg set.

Mvh, Kim