"sol"-lampe til planter...købes hvor?
Fra : John

Dato : 05-12-05 14:56

Hejsa

Mine tomatplanter får for lidt sol så jeg er på udkig efter nogen lamper der
kan holde liv i dem....

Det skal være en billig og simpel løsning...ikke noget fancy noget

Og det skal kunne købes online hvis det er muligt..

Tak på forhånd..

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 05-12-05 15:49

John skrev:

> [...]
>
> Det skal være en billig og simpel løsning...ikke noget fancy noget
>
> Og det skal kunne købes online hvis det er muligt..

Mon ikke et eller flere Gro-Lux, eller lignende lysstofrør, kan afhjælpe
problemet? Hvis man kan dyrke orkidéer under Gro-Lux, kan man vel osse
dyrke tomater.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup