For billigt inkøbt scanner ??
Fra : Christian Andersen

Dato : 11-06-01 10:27

Jeg har investeret i en billig scanner. Hver anden gang jeg foretager en
billedscanning dør systemet " Programmet har udført ulovlig handling " osv.
Scanneren hedder Geniescan 4600 (48 bit farvescanner). Den er tilsluttet USB
porten og strømforsynes også via denne port. Er der nogen som kender
problemet? Har haft den installeret på 2 forskellige maskiner.

På forhånd tak for hjælpen.

mvh
Christian

Fra : Sven

Dato : 11-06-01 19:23

> [...]
> porten og strømforsynes også via denne port. Er der nogen som kender
> problemet? Har haft den installeret på 2 forskellige maskiner.

Prøv at tjekke internettet for nye drivere. Tjek også hvilke programmer der
kører i baggrunden mens du scanner. Jeg kender ikke lige den model du har,
men umiddelbart lyder det som enten en driverfejl, eller som en konflikt med
et andet program. Hvilket OS bruger du?

Sven