Word 2k3 tabel
Fra : Mike Johnson

Dato : 04-12-05 19:39

Hej

Er der nogen som kan sige mig om man kan fastfryse celle bredde og
højde ?

Jeg har sat den til rækkehøjden til "præcis" og det virker også fint,
men jeg ønsker også at bredden ikke ændre sig (og det gør den fx. hvis
man indsætter et billede som er større end bredden på cellen /
kolonnen.

På forhånd tak

MJ

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-12-05 22:24

"Mike Johnson" <powerviper4@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg ønsker også at bredden ikke ændre sig (og det gør den fx. hvis
> man indsætter et billede som er større end bredden på cellen /

Vælg Egenskaber for Tabel. Klik på knappen Indstillinger i fanebladet Tabel.
Fjern flebenet fras Tilpas automatisk til indholdet. Men husk at det gælder
for hele tabellen, ikke kun for en enkelt celle.

Jan

Fra : Mike Johnson

Dato : 05-12-05 09:11

Ja, men den må ikke tilpasse autiomatisk til indholdet. Jeg ønsker at
både bredde og højde er præcis det som jeg definere uanset hvad som
kommer i cellen / tabellen.

Men er bange for at det ikke kan lade sig gøre :-/

MJ

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-12-05 12:39

"Mike Johnson" <powerviper4@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kommer i cellen / tabellen.
>
> Men er bange for at det ikke kan lade sig gøre :-/

Ikke hvis det kun skal gælde for en enkelt celle.

Jan

Fra : Mike Johnson

Dato : 05-12-05 14:46

OK, tak.

Fra : Mike Johnson

Dato : 05-12-05 14:50

hej igen

I dette eksempel er det alle celler som ikke må ændres, så det kan
godt bruges.

Jeg kiggede ikke på tabellen men nærmere på cellen / kolonnen / række
og nu spiller det

Takker

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-12-05 17:35

> [...]
> godt bruges.
>
> Jeg kiggede ikke på tabellen men nærmere på cellen / kolonnen / række

Velbekomme!

Jan