Hjælp til link i et script
Fra : Bisse

Dato : 04-12-05 00:13

Hej, jeg har et noget at et script som ser sådan ud:
oM.makeMenu('m249','',' VI HAR
OGSÅ','Javascript:top.location="default.asp?MenuID=250";');

Hvordan laver jeg "default.asp?MenuID=250" om til en anden side?
og hvad betyder det når der står ?MenuID=250 kan jeg lave det om
så det bliver et link til en helt alm .htm side?
Mvh. Bisse

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Sparre

Dato : 04-12-05 10:33

"Bisse" <spifflermeister@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan laver jeg "default.asp?MenuID=250" om til en anden side?
> og hvad betyder det når der står ?MenuID=250 kan jeg lave det om
> så det bliver et link til en helt alm .htm side?

Ja du ændrer bare "default.asp?MenuID=250" til "alm.htm" det skulle der ikke
være problemer i

?MenuID=250 er en måde at sende variabler med links når du bruger et
serverside sprog som f.eks. ASP eller PHP

her vi variablen MenuID få værdien 250

se dk.edb.internet.webdesign.serverside.*

--
Sparre