Hjælp til indsættelse af script
Fra : Christoffer

Dato : 03-12-05 19:46

Nedenstående side viser hvordan man rette i tekst direkte i browseren ved
hjælp af forms .. men min ringe viden ang. js gør det svært for mig at få
det til at fungere ... nogen der kender til scriptet, eller har mod på at
fortælle mig hvordan man skal gøre?
http://www.quirksmode.org/dom/cms.html

Selv har jeg forsøgt at have scriptet stående i en min head-sektion og lave
en form i body'en, med at textarea med navnet textarea, og en submit-knap
med navn button. -Ligesom han har brugt i scriptet, men det virker stadig
ikke .. hvad gør jeg galt?

--
Christoffer

Fra : Christoffer

Dato : 04-12-05 15:14

"Christoffer" <christoffer@buur.info> skrev i en meddelelse
> [...]
> det til at fungere ... nogen der kender til scriptet, eller har mod på at
Jeg har løst det med brug af <p> istedet for forms.