Firefox 1.5 mangler rullebaren
Fra : Krumme

Dato : 02-12-05 22:01

Hvordan dælan kan det gå til at den er forsvundet, og kan jeg få den tilbage
i browseren???

Mvh

Krumme

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-12-05 22:36

Den 02-12-05 22.01 skrev Krumme følgende:

> Hvordan dælan kan det gå til at den er forsvundet, og kan jeg få den tilbage
> i browseren???

Hvilken rullebar er det du mangler? Den til højre i browseren? Den vises
kun på sider, der er for lange til at kunne være i vinduet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
34 tips & tricks til Internet Explorer.

Fra : Krumme

Dato : 02-12-05 22:56

> Hvilken rullebar er det du mangler? Den til højre i browseren? Den vises
> kun på sider, der er for lange til at kunne være i vinduet.

JA den til højre og den i bogmærker mangler og også når sider er så lange at
jeg er nød til at scrolle med musen! Meget irreterende.

Hygge

Krumme

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-12-05 00:02

Den 02-12-05 22.55 skrev Krumme følgende:

> JA den til højre og den i bogmærker mangler og også når sider er så lange at
> jeg er nød til at scrolle med musen! Meget irreterende.

Der skal ikke være en rullebjælke i bogmærkerne, du skal blot holde
musen øverst eller nederst i menuen for at rulle. Eller er det
rullebjælken i bogmærkemanagervinduet, der mangler?

Er det på alle hjemmesider, at rullebjælken ikke vises? Vises den fx
her: http://kimludvigsen.dk ? Hvis det kun er på nogle sider, så giv os
et eksempel.

Hvis det er på alle sider, og dermed også på ovennævnte side, så er der
gået noget galt i din Firefox. Du kan i første omgang prøve at starte
Firefox i fejlsikret tilstand, og hjælper det heller ikke, kan du
geninstallere Firefox og evt. starte med en ny profil. Følg vejledningen
på denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sæt de små grå hjerneceller i sving i en gratis udgave af