Outlook 2003 (&2000) Kontaktpersoner ?
Fra : Is

Dato : 01-12-05 21:08

Hej

Har emnet tidligere været oppe, så henvis til tråden ?

Efter opdatering fra 2000 til 2003 mangler noget !

Hvis jeg går i "kontaktpersoner" se alt ud som det skal, og er det også.

Men hvis jeg vil sende en mail, og trykker på "til" for i kontaktpersoner at
kunne vælge til hvem, mangler noget ! Mappen "kontaktpersoner" er ok, men
jeg har oprettet en den undermapper i kontaktpersoner, dem kan jeg ikke
finder her ???? hvordan kan jeg få gjort den "synlige" ???

Det mærkelige er, hvis jeg vil oprette en ny mappe, så må jeg ikke bruge
navne på de mapper som jeg ikke kan se !!

Håber på en nem løsning.

Erik Isager

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-12-05 08:19

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har oprettet en den undermapper i kontaktpersoner, dem kan jeg ikke
> finder her ???? hvordan kan jeg få gjort den "synlige" ???

Højreklik på dine undermapper i mappelisten og gå til fanen
"Outlook-adressekartotek"
og check at der er markering i "Vis denne mappe som adressekartotek til
e-mail"

> Det mærkelige er, hvis jeg vil oprette en ny mappe, så må jeg ikke bruge
> navne på de mapper som jeg ikke kan se !!

Hvis ovenstående ikke er på plads så har du forklaringen

--
Peter J

Fra : Is

Dato : 02-12-05 19:19

> Højreklik på dine undermapper i mappelisten og gå til fanen
> "Outlook-adressekartotek"
> og check at der er markering i "Vis denne mappe som adressekartotek til
> e-mail"

Ja men det var jo lige det der manglede !

Tak for hjælpen

Erik Isager

Fra : Is

Dato : 02-12-05 20:07

> Ja men det var jo lige det der manglede !

Og nu "mangler" en nyt råd

Inden jeg fik det tidligere råd, har jeg oprettet, og slettet et par mapper
i kontaktpersoner . Jeg har haft oprettet og slettet en mappe "privat" 3
gange -- det medfører at hvis jeg kigger i kontaktpersoner, er der ingen
"privat" men hvis jeg vil sende en mail, klikker på til, kan jeg vælge
mellem alle 3 "privat" - hvordan slipper jeg af med dem ??

Erik Isager

Fra : Is

Dato : 02-12-05 21:01

> [...]
> "privat" men hvis jeg vil sende en mail, klikker på til, kan jeg vælge
> mellem alle 3 "privat" - hvordan slipper jeg af med dem ??

nå - jeg har selv fundet løsningen - de lå i papirkurven - her kunne jeg så
slå visningen fra - så forsvandt de !

Erik Isager