kan Gasfyret give fugt i huset?
Fra : Mig selv

Dato : 01-12-05 19:59

Hej

Kan et gasfyr med ballanceret aftræk ved en eller anden fejl give fugt i i
huset?

Forsøger at udelukke mulig kilde til fugt.

Mogens

Fra : Preben Andersen

Dato : 01-12-05 20:09

"Mig selv" <ost@ost.ost> wrote in message
> Hej
>
> Kan et gasfyr med ballanceret aftræk ved en eller anden fejl give fugt i i
> huset?

Det burde være et lukket system, men hvis det er et kondenserende fyr, kan
et stoppet afløb jo give fugt.

mvh
Preben

Fra : *** Calle ***

Dato : 02-12-05 17:52

Preben Andersen wrote:

> Det burde være et lukket system, men hvis det er et kondenserende
> fyr, kan et stoppet afløb jo give fugt.

Så vil jeg mene fyret vil gå ud efter kort tid.

--
*** Calle ***

Fra : Preben Andersen

Dato : 02-12-05 18:38

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> wrote in message

> Så vil jeg mene fyret vil gå ud efter kort tid.

Nej sådan fungerer det ikke. Afløbet behøver ikke være lukket.
mvh
Preben

Fra : *** Calle ***

Dato : 02-12-05 18:41

Preben Andersen wrote:
> "*** Calle ***" <fake@fake.fake> wrote in message

> Nej sådan fungerer det ikke. Afløbet behøver ikke være lukket.
Nej, men er dit balancerede aftræk ikke ok stopper fyret. (har selv oplevet
det)

--
*** Calle ***

Fra : Preben Andersen

Dato : 02-12-05 20:20

> Nej, men er dit balancerede aftræk ikke ok stopper fyret. (har selv
> oplevet det)

Jeg snakker ikke om aftrækket, men derimod om afløb af kondensvand.

mvh
Preben

Fra : *** Calle ***

Dato : 02-12-05 22:49

Preben Andersen wrote:
> "*** Calle ***" <fake@fake.fake> wrote in message

> Jeg snakker ikke om aftrækket, men derimod om afløb af kondensvand.

ok, så har vi snakket lidt forbi hinanden. Sorry
--
*** Calle ***

Fra : Mogens

Dato : 05-12-05 11:18

> ok, så har vi snakket lidt forbi hinanden. Sorry
> --

Skal nu også indrømme jeg ikke vidste der var afløb på sådant et anlæg.

Mogens

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-12-05 16:26

"Mogens" <sdfsfsfd@sdfsdfsdf.dk> wrote in message

> Skal nu også indrømme jeg ikke vidste der var afløb på sådant et anlæg.

Hint: "Kondenserende kedel"

mvh
Preben