træbeskyttelse på fliser
Fra : Brian Elmegaard

Dato : 11-06-01 07:04

Hej,

på vores terrassefliser er der nogle gamle dryp af træbeskyttelse. Jeg
har prøvet at få det fjernet med højtryksspul og med en klud med
terpentin. Det virker ikke. Er der noget der gør?
--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.dtu.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-06-01 19:42

> på vores terrassefliser er der nogle gamle dryp af træbeskyttelse. Jeg
> har prøvet at få det fjernet med højtryksspul og med en klud med
> terpentin. Det virker ikke. Er der noget der gør?

Prøv at hælde lidt terpentin ud på pletten og tænd den. FORSIGTIGT. Det går
meget hurtigt, og man kan sagtens nå at få svedne hænder af det.

Mvh Maria

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 12-06-01 12:07

>Prøv at hælde lidt terpentin ud på pletten og tænd den. FORSIGTIGT. Det går
>meget hurtigt, og man kan sagtens nå at få svedne hænder af det.
>
>Mvh Maria

Den metode har jeg godt nok aldrig hørt om,kan vi få en tilbagemelding
om det virker.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-06-01 12:48

> Den metode har jeg godt nok aldrig hørt om,kan vi få en tilbagemelding
> om det virker.

Det gjorde det på mine fliser (jeg skal nok lade være med at fortælle om
alle de ting, der ikke virkede).

Mvh Maria

Fra : Johan Myhre Andersen

Dato : 14-06-01 16:23

Maria Frederiksen wrote:

> Det gjorde det på mine fliser (jeg skal nok lade være med at fortælle om
> alle de ting, der ikke virkede).

Ærgerligt.
Det kunne ellers sikkert blive underholdende :)

Jeg vil da gerne høre gruppens forskellige fejlslagne StormP-løsninger
af diverse problemer.

Måske kunne det give inspiration til en ny Leth-serie: "Sådan må du
_aldrig_ gøre" :)

--Johan