Hundepoter - Vejsalt
Fra : Sanne

Dato : 30-11-05 18:48

Hej i gruppen.

Jeg har hørt man kan få noget vejsalt, som hundepoter kan klare.
Det var vist noget flydende..
Nogen der kender til det ????

Med venlig hilsen
Sanne

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 30-11-05 19:10

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen.
>
> Jeg har hørt man kan få noget vejsalt, som hundepoter kan klare.
> Det var vist noget flydende..
> Nogen der kender til det ????
>

> Med venlig hilsen
> Sanne

Jeg har ikke hørt om det, men det hjælper jo ikke det store, når alle andre
køber det almindelige. Jeg har potevoks til Dino, og det gør tricket.

/Ole

Fra : Sanne

Dato : 30-11-05 19:17

"/Ole (6000)" <dsl252262VOV@HUNDvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Jeg har ikke hørt om det, men det hjælper jo ikke det store, når alle
> andre køber det almindelige. Jeg har potevoks til Dino, og det gør

Hej Ole.

Nej, det kan du have ret i, men det er til brug på vores egen indhegnet
gårdhave hvor hundene færdes rigtig meget..

Mvh
Sanne

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 30-11-05 21:46

> [...]
>
> Nej, det kan du have ret i, men det er til brug på vores egen indhegnet
> gårdhave hvor hundene færdes rigtig meget..

½øjs@ Sanne

Jeg har googlet lidt på det, og jeg kan ikke se noget.
Personligt vil jeg mene, at lunkent vand, nåår de kommer ind, og potevoks
inden de kommer ud må være det optimale. Hvis der er sådan et
mirakkelmiddel, så er der jo nok også en del bivirkinnger, som du måske ikke
har lyst til at udsætte din gårdhave for.

/Ole

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 03-12-05 10:06

"/Ole \(6000\)" <dsl252262VOV@HUNDvip.cybercity.dk> wrote in

-klip-
Hvad med dette f.eks dette er noget mange boligselskaber bruger, og
ganske udemærket. Har selv prøvet det dengang jeg havde hund, og han
havde aldrig problemmer, han kunne ligge ude i haven hele dagen i
sneen, da han syntes det var dejligt køligt.

Link: http://www.broste.com/?id=1958

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 03-12-05 11:12

apollo14 aka Kenneth Rugaard fik sine fingre den 03 dec 2005 til at
fremtrylle følgende i dk.fritid.dyr.hund:

Der er også KalciumKlorid, kan købes i diverse byggemarkeder.
De her har også nogle gode ting:
http://www.liniekemi.dk/optoeningsmidler/optoening.html

Fra : Sanne

Dato : 03-12-05 22:54

"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fremtrylle følgende i dk.fritid.dyr.hund:
>

> Der er også KalciumKlorid, kan købes i diverse byggemarkeder.

Hej Kenneth

Tak for nogle fine links..de skal lige nærlæses.
Men jeg kunne forestille mig, at det er Viaform jeg eftersøgte, da det var
et flydende middel jeg er blevet anbefalet.

Tak for det og god weekend
Sanne