Tab'e sig op ad i en formular?
Fra : Martin Ploug

Dato : 29-11-05 17:34

Hej

Jeg er blevet spurgt, om man kan tab'e sig op ad
i en formular. Altså på samme måde, som man ned
ad kan skifte felt ved at taste Tab.

Jeg mener ikke man kan, men findes der en tastekom-
bination, hvor man kan gøre det samme opad?

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Fra : Christian Hansen

Dato : 29-11-05 18:06

hej Martin

<shift>+<tab> gør det vist

Mvh Christian

Fra : Martin Ploug

Dato : 29-11-05 21:48

> <shift>+<tab> gør det vist

Hej Christian

Ok tak for det,så kan det altså lade sig gøre

- Martin