Deaktiver automatisk generering af headeri~
Fra : Lars \(9000\)

Dato : 29-11-05 13:50

Hej gruppe,

er der nogen der ved hvordan man forhindrer Word (og Excel og Powerpoint for
den sags skyld) i automatisk at udfylde headerinformationen i gemte
dokumenter. Jeg sad og arbejdede med nogle ansøgninger til forskellige
firmaer forleden og opdagede først bagefter at samtlige dokumenter som var
redigerede versioner af mit oprindelige indeholdt titel og navn fra den
første i headerinformationen. Dvs. alle havde "Danske Bank" som titel, på
trods af de resterende ti var sendt til alskens andre banke. RET trælst -
det gad jeg egentlig godt at kunne slippe for - fremfor at skulle gå i
Filer-->Egenskaber hver evig eneste gang. Nogen der ved noget?

Lars, 9000 Aalborg

Fra : Jan Kronsell

Dato : 29-11-05 18:55

"Lars (9000)" <larsFJERN@SPAMsqx.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> det gad jeg egentlig godt at kunne slippe for - fremfor at skulle gå i
> Filer-->Egenskaber hver evig eneste gang. Nogen der ved noget?

Jeg tror ikke at du kan ændre det. Word (Excel + PP)
opfatter alle de redigerede versioner af det første dokument, som kopier af
dette og gemmer derfor den samme dokumentinformation. Jeg kender ikke nogen
steder, hvor dette kan slås fra.

Jan

Fra : Lars \(9000\)

Dato : 30-11-05 17:45

> [...]
> opfatter alle de redigerede versioner af det første dokument, som kopier
> af dette og gemmer derfor den samme dokumentinformation. Jeg kender ikke

Belastende! Nå, men tak ellers =)

Lars, 9000 Aalborg

Fra : oto

Dato : 30-11-05 12:27

">
> [...]
>den. Først derefter redigerer jeg et eksemplar til hver modtager. Så sikrer
>jeg også at jeg ikke "glemmer" at slette et navn et sted.

Mvh Oto

Fra : Lars \(9000\)

Dato : 30-11-05 17:44

Hehe, enkelt nok. Det vil jeg benytte mig af - takker og bukker mange gange
=)

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-05 21:16

Hej Lars

Jeg kender en smutvej:

Gå til Funktioner > Indstillinger > Gem. Sæt et hak ud for 'Spørg efter
dokumentegenskaber'.

Når du gemmer et dokument, får du vist dialogboksen Egenskaber. Så bliver du
ihvertfald mindet om hvad der står, og kan nå at rette/slette.

Vh Bent

Fra : fix

Dato : 02-12-05 16:16

"Bent Elting" <be(*)xleasy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du
> ihvertfald mindet om hvad der står, og kan nå at rette/slette.

et par gode omgåelser.
Men hvis du nu havde brugt systemet som det egentligt er bygget til, var du
ikke rendt i det

Altså lave din neutrale ansøgning som en skabelon, og derefter
"filer->ny->Ansøgning."

hvis du forstår

finn