Links / Dropdownliste
Fra : Henrik Nygaard

Dato : 29-11-05 13:31

Håber det er den rigtige gruppen den lander i.

Jeg har en dropdown boks og 3 linksknapper på en html side på mit
intranet. Men her er jeg så gået istå.

Når jeg vælger i min dropdown, skal mine linksknapper ændre sig.

Eks jeg vælger emnet printer i min dropdownliste.
Knap1 linker til print.doc
Knap2 linker til VisPrint.vmw
Knap3 linker til VælgPrinter.mp3

Hvis jeg vælger et andet emne i dropdownlisten skal der være 3
andre navne links henviser til og igen er de ikke lig med navnet
i dropdownlisten.

Grunden til at de ikke hedder det samme i alle link er klart
arbejdsbyrden ved at skulle omdøbe. Det er ikke kun dette system
som henviser til filerne. Så hvis filerne skal omdøbes er det en
KÆMPE operation.

Hvordan gøres ovenstående? Kan man lave nogle lister i HTML som
man kan henvise til eller????

PFT Henrik Nygaard

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne