Sonic efterlyses!
Fra : René W Østergaard

Dato : 11-06-01 00:31

Så skete det... Min Sonic blev stjået her for ca. 20 min. siden!! =( Fra min
baghave!! Den er selvfølgelig blevet meldt stjålet. Men der er jo ingen
kasko på!! =( Så nu skal vi høre vores indbo-forsikring om de dækker det...
Sidst jeg vurderede den, blev det til ca. 11.000 kr... Så det regner jeg da
med at få dækket hvis indbo'en dækker... Typisk nok, holdt naboen fest, så
der var larm der inde fra, så at de knækkede rat-låsen kunne man så ikke
høre! Jeg har en perker på kornet, som vidste den stod der.. Jeg har tænkt
mig at kontakte ham, og udspørge ham... tlf-damen hos politiet spurgte om
jeg havde nogle mistænkt... Og ham perkeren + en anden blev udpeget!! Så nu
må vi se hvad der sker!!

Enhver henvendelse bedes rettes til: tlf. 51807398 <--- Mit mobilnr.!

Fra : René W Østergaard

Dato : 11-06-01 00:36

HOV!! Glemte lige.. Den er sølvgrå, og billeder kan ses på:
http://home.worldonline.dk/~rwerner og klik på "mine knallerter"!! På
forhånd TARK!! =)

René W Østergaard <rene.werner.oestergaard@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TnTU6.3343$rs4.652400@news010.worldonline.dk...

Fra : Morten Olsson

Dato : 11-06-01 01:11

Jeg er ked af at høre at du, som så mange andre (mig inklusive), er blevet
udsat for tyveri.

Men du.... "perker" er et meget nedladende ord at bruge om udlænding /
invandrere, og
hører ikke hjemme i denne gruppe...

håber du får din scoot tilbage

venlig hilsen
Morten Olsson

"René W Østergaard" <rene.werner.oestergaard@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:VsTU6.3346$rs4.654679@news010.worldonline.dk...

Fra : René W Østergaard

Dato : 11-06-01 14:41

Perker er absolut ikke ét ord man ikke bør bruge.. de ER perkere... Og jeg
er TRÆT af dem!! For min skyld kan de skyde og banke hinanden ihjel.. Jeg er
da ligeglad! Bare det ikke går udover os!! Når de er "gæster" i et land, må
de da også opføre sig som gæster.. Vi tilbyder dem bistand og tag over
hovedet og arbejde.. Og hvad får vi til gengæld?? Vold og tyverier!! VÅGN
DOG OP MAND!! De er underlige i deres små sorte hoveder!! OG EG ER TRÆT af
dem!!

Morten Olsson <dsl23906@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g12a6$27j3$1@news.cybercity.dk...

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 11-06-01 14:50

> [...]

> DOG OP MAND!! De er underlige i deres små sorte hoveder!! OG EG ER TRÆT af

Intelligent kommentar' ;)

Fra : Morten Olsson

Dato : 11-06-01 16:50

Sig mig går du også stræk-march med Johnny og vennerne ?

Der er som regel ikke en virkning uden en årsag - og folk som
>dig< medvirker da i høj grad til at nogle nye danskere føler
sig meget lidt velkomne her i landet.

Du skærer alle udlændinge over én kam, blot fordi nogle få
stupide individer ikke kan holde fingrene fra andres ejendom.

Jeg synes det er særdeles trist, at unge mennesker som dig
(jeg formoder, på grundlag af dit sprogbrug, at du er ung)
går rundt med den slags holdninger... Det er ikke blot dumt,
det er også ødelæggende for det allerede skrøbelige forhold
mellem "rigtige" danskere, og indvandrere...

Morten

"René W Østergaard" <rene.werner.oestergaard@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:CQ3V6.3856$rs4.779554@news010.worldonline.dk...

Fra : Lars Hansen

Dato : 11-06-01 18:49

> [...]
> det er også ødelæggende for det allerede skrøbelige forhold
> mellem "rigtige" danskere, og indvandrere...

Kunne ikke være mere enig Men en ting jeg også synes, er at hvis de
tror, at når de kommer her til landet, kan opføre sig som det passer dem og
lave en masse ballede. F.eks. voldtægt, fordi de måske kommer fra en anden
kulturel opvækst, hvor det måske er i orden at piger ikke har nogen
valgmulighed og noget at skulle have sagt. Så synes jeg at de skal tages i
hoved og røv og sparkes tilbage til deres eget land, for så har de ikke en
skid at lave her.

Unskyld mit ordsprog, men jeg har lige set en udsendelse for nylig, men
nogen indvandrer, der havde den holdning at det kvindelige køn, kun var til,
for at mændene kunne hygge så..........!

Håber i forstår min mening, for det gik lidt hurtigt

MVH Morten

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 11-06-01 18:56

Nu begynder vi jo og diskutere racisme her....... nedenstående er MIN mening

Når de kommer herop.. Får i hoved og røv, så kan de fandme godt opfører sig
ordentligt. Og dem så laver den MINDSTE lovovertrædelse, skal sendes direkte
hjem.
Intet fængsel til dem, bare sendes hjem skal de.......... Rigtigt at det
selvfølgelig ikke er dem alle der laver ballade, og ale de ander, skal vi
respektere, som de gør os.

MVh
CHAPY

Fra : Morten Olsson

Dato : 11-06-01 20:50

> [...]
> hoved og røv og sparkes tilbage til deres eget land, for så har de ikke en

100% enig med dig der - hvis nogen er i stand til at begå hård vold og
voldtægt
bør de også være i stand til at tage deres straf. I disse tilfælde er det da
fint at
smide folk ud - men den går jo desværre kun med dem som ikke er danske
statsborgere. Hvis det stod til mig (og hvis vi havde et sted at placere
dem), ville
ALLE voldtægtsforbryderne blive smidt ud af landet, sammen med de personer
som begår grov vold mod tilfældige...

Morten

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 11-06-01 22:07

Hej...

Han har ikke skrevet det, så jeg skriver lige at han har fået den igen efter 17 timer :)
Hurra!
I kan se historien i RpR's forum...

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-06-01 16:46

[UC]Rapperand =) skrev i meddelelsen <9g3bno$130$1@sunsite.dk>...
>Hej...
>
>Han har ikke skrevet det, så jeg skriver lige at han har fået den igen
efter 17 timer :)
>Hurra!

Det var endda to danskere der havde taget den!

--
Anders Houmark

Fra : Morten Olsson

Dato : 13-06-01 19:25

tænk bare

Morten

Fra : Peter Risager

Dato : 11-06-01 14:30

Ked af at sige det men din inbo dækker ikke noget som du kunne have
oprettet en kasko forsikring på: Knallert Bil MC etc.

;-(

Det du havde i hjemrummet bliver dog dækket da det takseres på samme måde
som et handskerum, altså af indbo forsikring.
Såfremt det altså var låst.

--
mvh:
Peter

Fra : René W Østergaard

Dato : 11-06-01 19:21

Min kværn blev fundet idag kl. 17:00 af 2 venner... Så eftersøgningen er
afblæst.....

Peter Risager <peterrisager@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g2hd4$n3e$1@news.cybercity.dk...

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-06-01 22:05

"René W Østergaard" <rene.werner.oestergaard@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:0X7V6.4066$rs4.841764@news010.worldonline.dk...
> Min kværn blev fundet idag kl. 17:00 af 2 venner... Så eftersøgningen er
> afblæst.....

i hvilken stand?
har svinende mishandlet den?

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : MADS POULSEN

Dato : 12-06-01 22:28

Giver Kasper Pedersen, morten olsson og Rene Ø 100% ret i deres
holdninger...

Glistrup skrev i en meddelse:
>Enten er man racist, eller også er man landsforræder! ;)

Mads.

Fra : Morten Olsson

Dato : 12-06-01 22:54

Ja du må meget undskylde - men Morten Olsson (mig !) er IKKE racist..... ta'
lige
og læs det igennem en gang til du...

Så man er landsforræder hvis man ikke hader fremmede ? Tåbe !

*suk*

Morten