Skærm problemer
Fra : Christian Holst

Dato : 11-06-01 00:30

Hejsa,

jeg har en compaq skærm (MV700) som efter et par trailerture mm. er begyndt
at udvidew billedet selv, dvs nogen gange passer det perfekt til
skærmen(helt firkantet+ ud til kanten) ander gange fårker den op(går ud over
skærmkanten og bliver buet like this ") (" det er faktisk fårking ikke
fedt at den gør det ...det er faktisk fårking latterligt, især når man ikke
liiige kan nå de yderste ikoner :(

er der nogen der ved hvad der er galt, og hvad man evt. kan gøre ved det ?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Christian Holst

Don't play alone, play with us @ www.easyfrag.dk

Fra : Ronni

Dato : 11-06-01 01:09

"Christian Holst" <poppe@easyfrag.dk> wrote in message
> [...]
> liiige kan nå de yderste ikoner :(
>
> er der nogen der ved hvad der er galt, og hvad man evt. kan gøre ved det ?

Hey Christian

Man kan fårking ikk gøre fårking meget ved det, andet end at smide den
fårking
skærm til reperation hos a technician!
Kunne godt lyde som en fårking spændingstabalisator der er gået.... my
guess!

:)))

Snak dog ordenligt!!!

Min egen skærm gjorde engang noget af det samme, men den flimrede også
periodisk,
og jeg fik skiftet en dims, som vist nok var en spændingsstabalisator?

/Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : Flyfisher

Dato : 11-06-01 22:19

"Ronni" <ronni1@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> periodisk,
> og jeg fik skiftet en dims, som vist nok var en spændingsstabalisator?

Fårk you! You little fårked op får.....jow