sp2
Fra : ole

Dato : 27-11-05 11:13

hej alle

beklager hvis det er forkert gruppe,
men jeg søger det link på nettet hvor jeg kan
downloade service pack 2 og IKKE er
microsoft hjemme side.

hilsen ole

Fra : Basil

Dato : 27-11-05 11:14

ole skrev d. 27-11-2005 i meddelelse
<4389866e$0$38672$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:
> hej alle
>
> beklager hvis det er forkert gruppe,
> men jeg søger det link på nettet hvor jeg kan
> [...]

Selvom du kører på en ulovlig kopi, kan du godt hente opdateringer.
Kai

Fra : zillyink

Dato : 27-11-05 11:37

Basil wrote:
> Selvom du kører på en ulovlig kopi, kan du godt hente
> opdateringer.

Kreativt svar Basil, men det kunne tænkes at Ole ikke gider at
hente en større fil på Ms uploadserver model K14.4 md ventetid og
timeouts.

Ole se her:

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-11-05 13:25

Basil skrev:

> Selvom du kører på en ulovlig kopi, kan du godt hente opdateringer.

Ja, man kan godt hente servicepacks, men de kan ikke installeres.

--
Bertel

Fra : Basil

Dato : 27-11-05 13:25

Bertel Lund Hansen skrev d. 27-11-2005 i meddelelse
<2kiubku7u91j$.1jq52rnlhgonu$.dlg@40tude.net>:

> Ja, man kan godt hente servicepacks, men de kan ikke installeres.

Ja, det kunne jeg ikke vide.
Jeg ved bare at man godt kan hente dem.
Kai

Fra : gil

Dato : 27-11-05 16:37

Bertel Lund Hansen wrote:

> Ja, man kan godt hente servicepacks, men de kan ikke installeres.

????

--
gil

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-11-05 17:33

gil skrev:

> ????

Hvad spørger du om?

--
Bertel

Fra : ole

Dato : 27-11-05 21:51

hej igen...

alle gode råd har været gode, men hvem snakker pirat kopier når hele
danmark kan høre det. Ligesom kanon slag til nytår..
fandt selv ud af det sammen med min gode ven Google..
her er en adresse folks.

hilsen ole

http://www.hardware-test.dk/oc/download.asp?mode=show&id=410

Fra : gil

Dato : 27-11-05 17:53

Bertel Lund Hansen wrote:

> Ja, man kan godt hente servicepacks, men de kan ikke installeres.

Hvorfor kan de ikke installeres?

--
gil

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-11-05 18:21

Den 27-11-05 17.53 skrev gil følgende:

> Hvorfor kan de ikke installeres?

De tjekker, om Windows er aktiveret. Er den ikke det, får man ikke lov
at installere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få et flot eller sjovt vandmærke på skærmen.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-11-05 18:33

gil skrev:

> Hvorfor kan de ikke installeres?

Fordi der efter 30 sekunder popper en balladeboks op og siger at
de ikke kan installeres, og bagefter lukker installationen ned.

(Vi taler stadig om en piratkopi af Windows)

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-05 01:51

Bertel Lund Hansen wrote:

> Fordi der efter 30 sekunder popper en balladeboks op og siger at
> de ikke kan installeres, og bagefter lukker installationen ned.
>
> (Vi taler stadig om en piratkopi af Windows)

er det warez-klaus der har sendt den til dig ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 29-11-05 01:59

Jens wrote:

> er det warez-klaus der har sendt den til dig ?

Det ser ud som om Bertel har stor erfaring med warez ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-05 03:29

Ejvind Kruse wrote:

> Det ser ud som om Bertel har stor erfaring med warez ?

ja for satan, kommer han mon privat sammen med warez-klaus og thordreng ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 29-11-05 09:34

Jens wrote:

> ja for satan, kommer han mon privat sammen med warez-klaus og thordreng ?

Det sjoveste var da dengang Thordreng pralede med et program han
havde installeret, blot et par dage efter, at det havde været postet i
warezgrubben. Det er da en tilfældighed der vil noget, ha ha ha ha.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-05 02:46

Ejvind Kruse wrote:

> Det sjoveste var da dengang Thordreng pralede med et program han
> havde installeret, blot et par dage efter, at det havde været postet i
> warezgrubben. Det er da en tilfældighed der vil noget, ha ha ha ha.

HA HA HA
han er sgu ikke for kvik ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 30-11-05 08:58

Jens wrote:

> HA HA HA
> han er sgu ikke for kvik ?

Det er jo bare hvad jeg har sagt hele tiden ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-05 02:36

Ejvind Kruse wrote:

> Det er jo bare hvad jeg har sagt hele tiden ?

kan man få warez til sådan noget linux lort ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 01-12-05 08:52

Jens wrote:

> kan man få warez til sådan noget linux lort ?

Ja da ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 17:19

Ejvind Kruse wrote:

> Ja da ?

finsk warez ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 04-12-05 09:22

Jens wrote:

> finsk warez ?

Nej nej, Peter T. er kommet hjem på konsulatets regning.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 18:50

Ejvind Kruse wrote:

> Nej nej, Peter T. er kommet hjem på konsulatets regning.

med tasken fuld af finsk warez ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-12-05 14:47

Jens - Bo M Mogensen er filterbøsse wrote:

> med tasken fuld af finsk warez ?

Ja ja, han solgte det til Thordreng på hjørnebodega.jpg.

--
Ejvind

Fra : Jens

Dato : 06-12-05 02:35

Ejvind Kruse wrote:

> Ja ja, han solgte det til Thordreng på hjørnebodega.jpg.

gav fjolset da overpris ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-12-05 09:56

Jens wrote: