hvilken hund var det?
Fra : tina hedeman

Dato : 24-11-05 17:10

hej med jer

jeg ser små og store synder på tv2 og igår var der en hund med jeg tror det
var en groendael men jeg er ikke sikker. det var d.24-11.
det er der hvor scripps render rundt ude i skoven og han tror det er en
puma.
men hvad slags hund er så david´s?
håber nogen kan svaret

hilsen tina

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-11-05 17:14

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var en groendael men jeg er ikke sikker. det var d.24-11.
> det er der hvor scripps render rundt ude i skoven og han tror det er en

Hej
Den serie følger jeg også med i
Hunden i går tror jeg også var en Groendael eller måske en sort schæfer, vi
så den desværre ikke tæt på.
Davids hund er en blanding, der har været flere forskellige hunde med til
den rolle. Der er vist lidt Greyhound og lidt ruhåret et eller andet i. Der
findes en hjemmeside om serien, jeg har deværre ikke lige adressen her.
Hilsen Vibeke

Fra : Sverre Stokke

Dato : 26-11-05 19:08

"Battlefield¥s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> den 26. november 2005
kl. 17:13 +0100 skrev:
>Der
>findes en hjemmeside om serien, jeg har deværre ikke lige adressen her.
Den var ikke svær at finde

http://www.aidensfield.dk/

Hilsen Sverre.

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-11-05 19:40

"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> skrev i en meddelelse
Den var ikke svær at finde

> http://www.aidensfield.dk/
>
> Hilsen Sverre.

Tak for det
På den side kan man så læse at den første "Alfred" var en krydsning mellem
en Bedlington og en Whippet.
Senere har to andre hunde spillet rollen.
Hilsen Vibeke

Fra : x Vuf x

Dato : 26-11-05 21:24

On Sat, 26 Nov 2005 19:08:04 +0100, "Sverre Stokke" wrote:

>http://www.aidensfield.dk/
>Hilsen Sverre.
Ihhh tak for det gode link!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 28-11-05 23:20

Hejsa Tina.
Jeg sad også og så dette afsnit, og jeg vil bedømme den, til at være en
Tervueren ( en Belgiske hyrdehund). Men det var list sværet at se den.

Thomas

ps. og nej der var ikke meget Puma over den... hehe