Hund "gemmer" madskål
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 23-11-05 14:45

½øjs@

Min hund på 5 år (lab/schæfer, rotweiler) er begyndt at gemme sin madskål.
Han skubber den med snuden, og kan den komme ind under et eller andet er det
helt fint for ham. Han har gjort det nogle gange før, men er nu startet på
det igen?
Nogen, der ved hvorfor? Det er til at blive idiot af.

/Ole

Fra : fam. Ager

Dato : 23-11-05 16:35

"/Ole (6000)" <dsl252262VOV@HUNDvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> startet på det igen?
> Nogen, der ved hvorfor? Det er til at blive idiot af.

det er hans måde at fortælle at føden ikke har interesse, eller han er mæt
og gemmer til senere.. i naturen ville de grave det ned, eller skjule det
til de fik behov for det igen.

min cairn gør det samme ind i mellem, enten får han foderet væltet ud over
det hele, eller også kører han rundt med madskålen ind til den strander et
sted.

mvh. marie

Fra : x Vuf x

Dato : 24-11-05 11:30

On Wed, 23 Nov 2005 14:45:07 +0100, "/Ole \(6000\)" wrote:

> [...]
>det igen?
>Nogen, der ved hvorfor? Det er til at blive idiot af.

Han gemmer til dårlige tider. Prøv at gi' ham mindre mad et par dage.
Og tag madskålen væk, når han er færdig med at spise.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP