FF tilbage til default
Fra : The MANN

Dato : 22-11-05 16:55

Hejsa NG

Fire Fox gav en fejlmelding om at default profil var aktiv så jeg skulle
oprette en ny , det gjorde jeg (idiot) og væk var alle bogmærker !!!!!!!!!

er der en som kan fortælle mig om hvordan jeg kan komme "tilbage"

På forhånd tak

The MANN

Fra : The MANN

Dato : 22-11-05 17:06

"The MANN" <hamann29@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> oprette en ny , det gjorde jeg (idiot) og væk var alle bogmærker !!!!!!!!!
>
> er der en som kan fortælle mig om hvordan jeg kan komme "tilbage"

ups Fire Fox 1.0.7

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-11-05 17:14

The MANN skrev:

>er der en som kan fortælle mig om hvordan jeg kan komme "tilbage"

http://www.kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-profilmanager.html
skulle kunne løse dit problem (tror jeg)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : The MANN

Dato : 22-11-05 17:22

> http://www.kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-profilmanager.html
> skulle kunne løse dit problem (tror jeg)

> [...]

Lige præsis

mange tak for hurtigt svar Ivan

The MANN