limning af teglsten
Fra : Peter Kirk

Dato : 21-11-05 13:38

Hej

jeg skal til at lægge nogle tegl på mit tag. Nogle steder (fx ved ovenlys
vinduer) kan det være nødvendigt at lime nogle sten sammen - hvad for en lim
kan man bruge?

mvh,
Peter

Fra : Max

Dato : 21-11-05 13:45

Hej Peter

> [...]
> vinduer) kan det være nødvendigt at lime nogle sten sammen - hvad for en

Måske noget tagkit fra Borups.

Mvh Max

Fra : Claus Skovbo

Dato : 21-11-05 14:44

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Peter

> lim
>
> Måske noget tagkit fra Borups.
>
> Mvh Max

Hvad med LIP fliseklæb

Mvh Claus

Fra : Aksel

Dato : 21-11-05 15:49

> Hvad med LIP fliseklæb
>
> Mvh Claus

Husk flexibel frostsikker

Hilsen Aksel

Fra : BoBr

Dato : 21-11-05 17:57

Klar silicone er ok.

Lim nogle sammen dagen før de skal bruges. Læg dem på en plan overflade. Så
kan du lave et snit i dem mens de sidder sammen.

Mvh. BoBr