greb og låsecylindre samt rosetter
Fra : Martin

Dato : 20-11-05 11:51

hvor finder jeg ovenstående billigt ?

Martin

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 20-11-05 12:04

"Martin" <ole@ole.ole> skrev i en meddelelse
> hvor finder jeg ovenstående billigt ?
>
> Martin

byggemarkederne er billigere end rukolåsesmedien
--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : Martin

Dato : 20-11-05 13:32

> byggemarkederne er billigere end rukolåsesmedien

ja,men tænkte mere på internet sider !!

jeg har kigget i silven,jemogfix osv..... men søger evt. hjemmesider ?

Martin

Fra : thomas Duus Jürgense~

Dato : 20-11-05 15:57

> byggemarkederne er billigere end rukolåsesmedien

Nej, det kan jeg garantere dig for at de ikke er, prisen hos en låsesmed er
10-20% under samme vare i et byggemarked.

Samtidig får de den rigtige vare, den rigtige besætning og du får låsen
stillet om så den passer til dine øvrige nøgler.

JEg har sammenlignet priser med samtlige byggemarkeder i Næstved og ingen af
dem kunne sammenlignes med de priser som vi kører med som er RUKO´s
listepriser.

Jeg vil tro at tendensen er den samme i resten af landet.

Thomas Duus Jürgensen
Næstved Låseservice A/S

Fra : Per H

Dato : 20-11-05 16:47

On Sun, 20 Nov 2005 15:56:43 +0100, "thomas Duus Jürgensen"
<thomas@4701.dk> skrev:

> Nej, det kan jeg garantere dig for at de ikke er, prisen hos en låsesmed er
>10-20% under samme vare i et byggemarked.

det var satans. jeg var også overbevist om at silvan var billigere
end låsesmaden.

det skal afprøves.

Vh Per

Fra : CopyCat

Dato : 22-11-05 11:09

> det skal afprøves.

Well ., jeg har også været der .. og det passer ,, låsesmeden er billigere
end bendix og råd og dåd...

~~Frank .,

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 20-11-05 17:20

"thomas Duus Jürgensen" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> listepriser.
>
> Jeg vil tro at tendensen er den samme i resten af landet.
hej thomas
så skulle det være et af de steder hvor fagmanden er billigere end
byggemarkedet, hmmm, jeg forhørte min lokale RUKO mand den anden dag på en
simpel ting som langskilte med hul til håndtag og rund cylinder det ville
han have 48,- kr for den lokale bygge pusher råd og dåd tager 29,95, hvis
låsemanden er over 50% dyere med dette hvordan er det så ikke med låsen ??
--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : thomas Duus Jürgense~

Dato : 20-11-05 19:38

RUKO mand den anden dag på en
> [...]
> låsemanden er over 50% dyere med dette hvordan er det så ikke med låsen ??

Langskilt 309 (stål med hul til cyl og håndtag) koster 23,40 + moms iflg
RUKO´s prisliste.

Er det samme vare du har kigget på begge steder, så lyder det mærkeligt, de
låsesmede jeg kender følger Ruko´s prisliste, men husk altid at varer som er
pakket fint ind (Ruko GDS) koster 10-20% mere end varer som vi har i kasser.
på hylderne.

> låsemanden er over 50% dyere med dette hvordan er det så ikke med låsen ??

en rund 5 stift cylinder koster 203 + moms iflg Ruko´s katalog

Thomas

Fra : Brian Mortensen

Dato : 20-11-05 22:54

> [...]
> i kasser. på hylderne.

> en rund 5 stift cylinder koster 203 + moms iflg Ruko´s katalog

Prøv dog http://www.laaseshoppen.dk

Brian

Fra : Per H

Dato : 21-11-05 00:51

On Sun, 20 Nov 2005 22:54:11 +0100, "Brian Mortensen"
<bm@trolderik.dk> skrev:

>"thomas Duus Jürgensen" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
>

>Prøv dog http://www.laaseshoppen.dk
>
>Brian

142kr. for et kupegreb er dyrt
dem køber jeg for 88.75 incl moms. hos den lokale trælast.

cylinderne er ca samme priser som på linket.

Vh Per

Fra : Per H

Dato : 21-11-05 00:58

<thomas@4701.dk> skrev:

> Nej, det kan jeg garantere dig for at de ikke er, prisen hos en låsesmed er
>10-20% under samme vare i et byggemarked.

kan du ik slå prisen op for Ruke kupegreb

og en 6 stift oval 1660

Vh Per

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 21-11-05 08:31

> kan du ik slå prisen op for Ruke kupegreb
>
> og en 6 stift oval 1660

En 1660 cylinder m 3 nøgler koster 251,25 incl moms og et Ruko 408 greb
koster 90 kr incl moms
(bemærk dog at dette fåes imange forskellige kvaliteter fra forskellige
producenter)

thomas

Fra : Per H

Dato : 21-11-05 10:33

On Mon, 21 Nov 2005 08:30:45 +0100, "Thomas Duus Jürgensen"
<thomas@4701.dk> skrev:

>En 1660 cylinder m 3 nøgler koster 251,25 incl moms

228 kr incl.

extranøgler koster 24 kr pr stk.

>og et Ruko 408 greb
>koster 90 kr incl moms
88 kr incl.

Det undrer mig at priserne som jeg køber til. umiddelbart er de samme
som Rukos

Men låsesmaden har vel lov at tage andre priser en den der står i
Rukos prislister? eller er de bestemt af ruko.?

Vh Per

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 21-11-05 11:49

> [...]
>
> Men låsesmaden har vel lov at tage andre priser en den der står i
> Rukos prislister? eller er de bestemt af ruko.?

Nej det er en vejledende prisliste, så låsesmeden bestemmer selv.

Lige nøjagtigt disse 2 varer er kampagne varer hos mange byggemarkeder,
ligesom Carl f har dem meget billigt engang imellem til håndværkere.

Jeg kan se på din mail at du er håndværker, husk så at hos de fleste
låsesmede kan du få 20 % rabat som håndværker.

Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-11-05 11:31

thomas Duus Jürgensen wrote:

> [...]
> listepriser.
>
> Jeg vil tro at tendensen er den samme i resten af landet.

De gange hvor der har være Ruko på tilbud i Stark har det været
langt under de alm. byggemarkeders.

--

Christian

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 22-11-05 13:32

De gange hvor der har være Ruko på tilbud i Stark har det været
langt under de alm. byggemarkeders.

Du kan ikke sammenligne kampagnepriser med hverdagspriser, når F.eks stark
kører kampagne på låse eller greb så sælges varene til indkøbspris, og så
henter man fortjensten på karusellen.....

sådan er det også når bilka har vaskepulver på tilbud/kampagne

Thomas

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 22-11-05 18:19

On Tue, 22 Nov 2005 13:32:29 +0100, "Thomas Duus Jürgensen"
<thomas@4701.dk> wrote:

>Du kan ikke sammenligne kampagnepriser med hverdagspriser, når F.eks stark
>kører kampagne på låse eller greb så sælges varene til indkøbspris, og så
>henter man fortjensten på karusellen.....

Mon ikke forbrugeren er totalt ligeglad med om man kan sammenligne
kampagnepriser med normalpriser - bare man kan få det billigst muligt.
Drejer det sig om en større udskfitning, der ikke absolut skal laves
her og nu, kan det som regel betale sig at vente på et godt tilbud.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-11-05 09:24

jubija@yahoo.dk wrote:

> [...]
> Drejer det sig om en større udskfitning, der ikke absolut skal laves
> her og nu, kan det som regel betale sig at vente på et godt tilbud.

Enig, jeg tjekker da jævnligt flere byggemarkeders hjemmesider, og er
der ting på tilbud til en virkelig god pris og jeg ved at jeg skal
bruge den inden for nogle måneder køber jeg det tit.
--

Christian