Kritik på webdesign ønskes +
Fra : Jonas C. Voss

Dato : 10-06-01 20:40

Hej

Jeg har lavet en dummy til en revampet version af mit website, og kunne
godt tænke mig noget kritik fra fagfolk og interesserede. Indtil videre
er det kun en forside, hvor jeg tester farver og layout for eventuelle
crossbrowser/crossplatform problemer. Adressen er
<http://home.worldonline.dk/~jcvoss/index_test.html> - sig hvad i mener
om det.

Ydermere har jeg et spørgsmål. På ovennævnte side har jeg indlagt et
billede der reklamerer for et 'frugtselskab', og den vil jeg gerne have
til at ligge i bunden af kolonnen til venstre - altid. Jeg har givet
enheder), og derefter valign="bottom". Det ser også meget fint ud, så
længe tekstkolonnen til højre ikke er over 500. Når dette sker, så
reklamebilledet sig et sted i midten af kolonnen til venstre, som det
ses på test-siden.
Her er så spørgsmålet - kan jeg få ovennævnte billede til altid, at
ligge i bunden af venstre kolonne uanset længden på den højre kolonne?

Takker og bukker på forhånd for kritik og svar.

--
MVH/Regards, Jonas
I'm moving to Mars next week, so if you have any boxes...[Steven Wright]

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-06-01 20:56

"Jonas C. Voss" <SCRATCHTHISjc@voss.tf> wrote in message
> <http://home.worldonline.dk/~jcvoss/index_test.html> - sig hvad i mener
> om det.

Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

> Ydermere har jeg et spørgsmål. På ovennævnte side har jeg indlagt et
> billede der reklamerer for et 'frugtselskab', og den vil jeg gerne have
> til at ligge i bunden af kolonnen til venstre - altid.

Hvorfor laver du ikke bare en tabel som denne:

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 10-06-01 21:08

Jakob Andersen <jakob@andersen.as> wrote:

> Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Det vil jeg gøre, var ikke klar over at en sådan fandtes - tak (-:

> Hvorfor laver du ikke bare en tabel som denne:

Skal prøves, tak for hjælpen (-:

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 10-06-01 21:40

Jakob Andersen <jakob@andersen.as> wrote:

> Hvorfor laver du ikke bare en tabel som denne:

Har prøvet den - skylder dig mange store fadøller. Tusind tak for
hjælpen (-:

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-06-01 21:38

> Har prøvet den - skylder dig mange store fadøller. Tusind tak for
> hjælpen (-:

Det kan vi da hurtigt finde ud af, hvor bor du

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 10-06-01 21:57

Jakob Andersen <jakob@andersen.as> wrote:

> Det kan vi da hurtigt finde ud af, hvor bor du

Frederiksbronx, Djævleøen.

Langt fra dig?

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-06-01 22:02

> Frederiksbronx, Djævleøen.
>
> Langt fra dig?

Nordjylland.. Nå jeg drikker sq en alene så

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 10-06-01 22:34

Jakob Andersen <jakob@andersen.as> wrote:

> Nordjylland.. Nå jeg drikker sq en alene så

OK, men hvis du en dag befinder dig i det benhårde postdistrikt 2000, så
tøv ikke med at inkassere de udlovede fadbamser

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi