Så skete det der ikke måtte ske! =(
Fra : Gundersen

Dato : 10-06-01 19:57

Hej

Så skete det der ikke måtte ske! =(
Ikke at svinet satte sig, men det der var være!

Jeg blev stoppet af panerne! =(

Jeg var på ved til Ebeltoft! (Langt ude ved vandet - Østjylland) Jeg
skulle besøge nogle af mine kammerater mm. Jeg køre hjemmefra kl. 21.00.
Det gik fint nok, jeg kørte 70-75km, med fuldskrue! (90-100stykker). Jeg
nåede til Ebeltoft, og skulle til at finde ud af hvor jeg lige skulle
dreje af! Jeg kørte lidt stille, da jeg jo var inde i byen! =)
Nå, men jeg fandt den vej, jeg skulle op ad, og jeg kørte så hen med den
næste vej, jeg skulle dreje af ved!
Jeg kom op på toppen af en lille bakke, hvor der stod en 3-4stykker med
deres scootere. Så kunne jeg jo ikke ladevære med at fyre til den! =)
Det gik da fint nok, på vej ned af bakken kom den op på en 110km/t efter
spedometeret, da der Sprang en mand tværs overvejen! =(
Jeg bremsede hårdt ned, og manden sagde: God dag det er Politiet! =(
DAMM!!!……. Sur røv!
Nå, men det var der jo ikke noget at gøre ved! =(
De ringede straks efter Falck, så scooteren kunne komme til syn i Grenå.
Så spurgte jeg hvornår jeg fik den igen, og de sagde at det var nok
først en gang om en UGE! =( Jeeeeggggg….. Skal bruge den på arbejde
mandag! =(
Det var da ikke deres problem, svarede han! =(

Så spurgte jeg om jeg ikke kunne få lov til at splitte den ad på
stedet. Jo…. Det kunne jeg da godt! Om jeg selv havde værktøj og lign?
Jo det havde jeg da! (Jeg køre altid med værktøj, til hvis der skulle
ske noget!)

Nå, men jeg splittede den af, og de fik min Star Traffic og Min Sport
Cylinder (RpR’s gamle!)! =(

Men så stod jeg 75km hjemmefra, uden cylinder og udstødning! =( ÆV……

Men så fik jeg fat i dem jeg skulle hen til, og de kom med en trailer!
=)
Så fik vi den hjem til dem, og så festede vi resten af natten! =) (ikke
pga det!)

Nå, men nu har jeg fået den hjem og nu er den HELT lovlig! MEGET DØD og
ikke noget sjovt køretøj mere!

Sur Røv!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : RpR

Dato : 10-06-01 20:56

> Nå, men nu har jeg fået den hjem og nu er den HELT lovlig! MEGET DØD og
> ikke noget sjovt køretøj mere!

Hvis jeg får min igen imorgen er min i samme lovlige situation og bliver så
stillet ind i garagen indtil jeg har fundet en køber til den.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : LaLLe

Dato : 10-06-01 21:43

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

> Hvis jeg får min igen imorgen er min i samme lovlige situation og bliver

> stillet ind i garagen indtil jeg har fundet en køber til den.

hvad skal du så have at køre på???

LaLLe
Som synes at verden ser lidt lysere ud, nu hvro han kan se frem til 13.500
kr i erstatning for hans scooter.

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 11-06-01 09:54

"LaLLe" <lalle@popme.dk> wrote in message news:M0RU6.3202$rs4.603112@news010.worldonline.dk...

> "RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

> så
>
> hvad skal du så have at køre på???

Prøv at tjekke hans udemærkede forum på www.mopedgallery.com , der står det flere steder :)
Der bliver iøvrigt postet over 3x så meget som her.

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 10-06-01 21:27

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
Hej

> Så skete det der ikke måtte ske! =(
> Ikke at svinet satte sig, men det der var være!

Er det muligt?

> Jeg blev stoppet af panerne! =(

Ja det er det åbenbart - snøft!

> [...]
> Jeg kom op på toppen af en lille bakke, hvor der stod en 3-4stykker med
> deres scootere. Så kunne jeg jo ikke ladevære med at fyre til den! =)

Blærerøv =P
> [...]
> spedometeret, da der Sprang en mand tværs overvejen! =(
> Jeg bremsede hårdt ned, og manden sagde: God dag det er Politiet! =(

Dårlig hygiene
> [...]
> mandag! =(
> Det var da ikke deres problem, svarede han! =(

Nej desværre, han passer jo kun hans job... du skulle bare have bøffet hans
bil og sagt at det heller ikke var dit promblem *lol*

> [...]
> stedet. Jo.. Det kunne jeg da godt! Om jeg selv havde værktøj og lign?
> Jo det havde jeg da! (Jeg køre altid med værktøj, til hvis der skulle

Hehe - går du osse med både livrem og seler
> Nå, men jeg splittede den af, og de fik min Star Traffic og Min Sport
> Cylinder (RpR's gamle!)! =(

snøft, farvel!!

> [...]
> =)
> Så fik vi den hjem til dem, og så festede vi resten af natten! =) (ikke

Jaaaaa, party!!

> Nå, men nu har jeg fået den hjem og nu er den HELT lovlig! MEGET DØD og
> ikke noget sjovt køretøj mere!

lider virkelig med dig! tro mig

> Sur Røv!

jamen så vask den dog! *s*

> Mvh Emil
>
> --
> www.ScooterZone.dk
> Yamaha Neo's @ Polini Sport
Mega LOL Gundersen, du blir sgu nok nødt til at rette din sign.!

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : LaLLe

Dato : 10-06-01 21:46

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> wrote in message
> [...]
> Ikke at svinet satte sig, men det der var være!
> Nå, men nu har jeg fået den hjem og nu er den HELT lovlig! MEGET DØD og
det var min stalker heller ikke efter at jeg og tre venner havde brugt 2.5
time på at tage alt mit tun af inden den kom på værksted, så taksatoren
kunne kigge på den.

> Sur Røv!
her må jeg nok give michael ret, vask den!!!! :)

LaLLe
13.500 for en stalker som kun har kørt 5.500 km og kunne ruller med 100 km/t
efter bilspeedo. har da heldigvis alt mit tun til at ligger derhjemme, så
det skal på den nye stalker, da det er det eneste jeg ahr råd til