Firefox plugin
Fra : Steen Jørgensen

Dato : 17-11-05 13:41

Ind i mellem mangler jeg en plug-in i firefox.
Firefox tilbyder art installere den automatisk men ender altid op med at det
skal gøres manuelt......
Har jeg gjort noget forkert.

/Steen

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 17-11-05 13:50

Steen Jørgensen wrote:
> Ind i mellem mangler jeg en plug-in i firefox.
> Firefox tilbyder art installere den automatisk men ender altid op med at det
> skal gøres manuelt......
> Har jeg gjort noget forkert.

Virker dette ikke kun, hvis man kører firefox som root?

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : Martin Schultz

Dato : 17-11-05 15:19

Mogens Kjaer <mk@crc.dk> skrev 2005-11-17:

> Virker dette ikke kun, hvis man kører firefox som root?

Nej, så bliver det bare kun installeret for den bruger der kører den
firefox. Virker glimrende for mig.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 17-11-05 15:29

Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> wrote in

> Nej, så bliver det bare kun installeret for den bruger der kører den
> firefox. Virker glimrende for mig.

Jeps jeg har også brugt det til nogen plugins, men det er ikke alle hvor
den kan finde brugbare plugins, så er man nød til at gøre det i hånden.
Mener at flash typisk plejer at virke til den bruger man kører som. Java
har jeg ofte måtte installere det i hånden.

Thomas