Ligge Fliser.
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 16-11-05 10:35

Hejsa.
Jeg skal havde lagt ca. 150m2 fliser i min indkørsel.
Er der nogen herinde, der ved hvad det koster, at få lagt fliser, både alm
(m/moms) og sort.
Jeg har prøvet, at ringe til et par firmaer, men de vil ud og gi tilbud osv.
Det var bare meget rart at vide, når jeg jeg skal regne på min indkøresel.

mvh
Thomas
Fyn

Fra : Henning

Dato : 16-11-05 11:16

>Jeg har prøvet, at ringe til et par firmaer, men de vil ud og gi tilbud osv.

Hvorfor er du bange for at invitere dem ud, så de kan give et reelt
tilbud? Ellers kan du være sikker på at et overslag er givet med
rigeligt margen, for at håndværkeren ikke skal brænde fingrene.

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 16-11-05 12:54

sort skal du regne med 100 kr pr m2 hvis du selv laver jordarbejdet så der
kun skal rettes af og 140 kr pr m2 hvis jordarbejdet også skal laves.
læg dertil ca 700 kr for en minigraver hvis der er meget jordarbejde.

og det er uden materialer.

det koster det på sydsjælland

Thomas

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 16-11-05 13:00

Hov jeg glemte at sige, at jordarbejde er lavet, og alle matrialerne er der.
De skal "kun" ligge stenene.

Thomas
Fyn.

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse news:437afd55$0$38644$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 16-11-05 18:00

On Wed, 16 Nov 2005 13:00:16 +0100, "Thomas & Camilla"
<ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> wrote:

>Hov jeg glemte at sige, at jordarbejde er lavet, og alle matrialerne er der.
>De skal "kun" ligge stenene.

Dvs. der er kun det nemme arbejde tilbage? Hvorfor så ikke gøre det
selv?

Der kan være så frygtelig mange ting at tage hensyn til når man skal
opgive en pris, så jeg forstår godt der ikke er nogen som vil komme med
et bud uden at have set på sagerne.

-snart med hund: http://vedskovens.dk/d/hv/2005_olivia/051030/051030_d2.htm