Maxthon problem
Fra : ----PS

Dato : 15-11-05 22:21

Øv - jeg har lige forsøgt mig med Maxthon igen, efter at jeg så at en af de
nyere updates påstod at have løst problemet med at den ikke lukkede helt
ned.
Gik fint en dags tid - men så pludselig var problemet der igen, trods nævnte
update. Så tilbage til IE - uden tapped browsing. Øv
Ps.

Fra : csm

Dato : 16-11-05 10:50

Mine (har den på flere pc'er) lukker aldrig ned.

Fra : ----PS

Dato : 16-11-05 10:58

> Mine (har den på flere pc'er) lukker aldrig ned.

Nej netop - det er jo det, der er problemet - som de påstår at have løst,
men åbenbart ikke har alligevel.
Ps

Fra : Anders Lund

Dato : 16-11-05 11:07

----PS wrote:

> Nej netop - det er jo det, der er problemet - som de påstår at have løst,
> men åbenbart ikke har alligevel.

Har du indrapporteret fejlen?
Det gør det i hvert fald en del lettere at løse fejl, hvis man ved de er
der.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk