Etiketter i Word vil kun printe fra manuel~
Fra : Mikkel

Dato : 15-11-05 21:41

Jeg har oprettet et etiket-ark som fletter med nogle
database-oplysninger.Når jeg skal printe kan jeg imidlertid kun printe fra
den manelle indføringsbakke. Da jeg skal printe i omegnen af 150 sider pr
gang, vil jeg naturligvis foretrække, at der printes fra standard-bakken så
jeg ikke skal fodre printeren manuelt.Nogen bud på, hvordan jeg tvinger
printeren til at benytte standardbakken? Har prøvet i printerens egenskaber,
som sender jobbet til printeren, men herefter fejler.

Jeg bruger: MS Word 2003, MS Access 2003 og printeren er en Brother 5040.

På forhånd tak.

Mikkel

Fra : Leo Heuser

Dato : 17-11-05 08:11

"Mikkel" <oleO@toyota.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> egenskaber, som sender jobbet til printeren, men herefter fejler.
>
> Jeg bruger: MS Word 2003, MS Access 2003 og printeren er en Brother 5040.

Hej Mikkel

Når du vælger Funktioner > Breve og forsendelser > Konvolutter og etiketter,
er der en knap "Indstillinger". I dette punkt er der mulighed for at angive,
hvilken
bakke der skal bruges i boksen "Bakke". Kan det bruges i din situation?

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-11-05 17:53

Den 15 nov 2005 skrev Mikkel i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> standardbakken? Har prøvet i printerens egenskaber, som sender
> jobbet til printeren, men herefter fejler.

Når du vælger etiketten står der foroven PrinterIndstillinger. Standard
er Laser, og bakke Manual. Prøv at skifte bakke til Standardbakke?

Lars Klintholm

Fra : Mikkel

Dato : 17-11-05 20:06

"Lars Klintholm" <klintholm@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Når du vælger etiketten står der foroven PrinterIndstillinger. Standard
> er Laser, og bakke Manual. Prøv at skifte bakke til Standardbakke?

> [...]

Hej,

Det var det der skulle til. Tak for hjælpen. Ved ikke hvordan jeg overså den
indstillingsmulighed.

Mvh Mikkel

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-11-05 22:55

Den 17 nov 2005 skrev Mikkel i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Det var det der skulle til. Tak for hjælpen.

Velbekomme, tak for tilbagemelding

> Ved ikke hvordan jeg overså den indstillingsmulighed.

Kender fornemmelsen

Lars Klintholm