mælk i patterne.
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 15-11-05 17:03

Hejsa.
Jeg har en tæve på 3½ år, som har fået mælk i patterne, er det normalt? Hun
har haft hvalpe for næsten 1½år siden, og det er 3månder siden, hun har
været i løbetid.
Jeg er lidt bange for, at mælken bliver sur ( betændelse).

mvh.
Thomas

Fra : Lott

Dato : 15-11-05 19:22

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> wrote in
message news:437a069c$0$8872$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> 3månder siden, hun har været i løbetid.
> Jeg er lidt bange for, at mælken bliver sur ( betændelse).

Hej Thomas

Min tæve på 9½ har altid haft falsk graviditet efter sin løbetid ca.
på det tidspunkt, hvor hun ville have fået hvalpe, hvis hun var blevet
parret.
Hun har også haft mælk i patterne, der forsvinder uden problemer efter
et par uger.
Hun slæber rundt på et tøjdyr konstant i den periode, og hun slap det
kun, når vi skulle gå tur.
Den første gang ville dyrlægen give hende hormoner, men det ville jeg
ikke have, da hun ikke var vanskelig eller havde det dårligt.

Hilsen Lotte

Fra : x Vuf x

Dato : 17-11-05 19:56

On Tue, 15 Nov 2005 17:02:31 +0100, "Thomas & Camilla" wrote:

> [...]
>har været i løbetid.
>Jeg er lidt bange for, at mælken bliver sur ( betændelse).

Det er helt normalt. Det gi'r ikke betændelse, men det er synd
for damen, at hun har mælk men ingen hvalpe. Hos dyrlægen kan
du få noget medicin, der ta'r mælken næsten øjeblikkeligt!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP