MySQL C og Mandriva
Fra : gg

Dato : 14-11-05 20:00

Hej

Jeg vil gerne hører om der er nogen der kan fortælle hvilken rpm fil jeg
skal hente hvis jeg gerne vil kunne lave en connection fra mit c program til
min MySQL database...

Jeg bruger mandriva 2006.

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 14-11-05 23:34

On Mon, 14 Nov 2005 20:00:09 +0100, gg wrote:

> Jeg vil gerne hører om der er nogen der kan fortælle hvilken
> rpm fil jeg skal hente hvis jeg gerne vil kunne lave en
> connection fra mit c program til min MySQL database...

> Jeg bruger mandriva 2006.

Hvis du starter en shell og skriver:

urpmq mysql

... så bliver du sikkert nysgerrig på -devel pakkerne:

urpmq -i libmysql14-devel | less

Der er også en pakke til MySQL v5, hvis den er den du bruger.

--
Stig