Contact form
Fra : Andreas Ubbe Dall

Dato : 13-11-05 12:30

Hej allesammen, jeg har brug for lidt hjælp til min contact form
på min hjemmeside, idéen var at den bare skulle indholde 3
punkter, navn, lokation, og så teksten man ville skrive. sagen
var jeg har lavet et "skin" om man vil i photoshop, men det
kræver at hver tekstboks er i sin egen "frame".. og så vidt jeg
kan se efter at havet prøvet mig frem kan man ikke lave en
kontakt form hvor de ikke er i sammen frame? kan det passe eller
er det bare mig der ikke kan finde ud af det.. jeg kan ikke linke
til siden endnu, men den bliver uploadet tirsdag.

Mvh Ubbe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-11-05 17:34

Andreas Ubbe Dall wrote:
> og så vidt jeg
> kan se efter at havet prøvet mig frem kan man ikke lave en
> kontakt form hvor de ikke er i sammen frame? kan det passe

Ja, ved at have flere frames har du også flere html-sider indlæst samtidig i
browseren. Og en formular kan ikke strække sig over flere html-filer.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Andreas Ubbe Dall

Dato : 18-11-05 20:24

undskyld det var dårligt formuleret, det var ikke frames med "tables" eller
sådan noget, altså dem som man fx kan trække med den lille blyant ting inde i
frontpage fx.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-11-05 01:48

Andreas Ubbe Dall wrote:
> undskyld det var dårligt formuleret, det var ikke frames med "tables"
> eller sådan noget, altså dem som man fx kan trække med den lille
> blyant ting inde i frontpage fx.

Du kan lægge en tabel ind i en formular. Eller du kan lægge en formular ind
i en tabelcelle.

Men du kan ikke starte en formular i en tabelcelle og afslutte samme
formular i en anden tabelcelle. Det vil ikke være valid kode og der gives
ingen garanti for hverken nogenlunde rigtigt udseende i alle browsere eller
korrekt formularfunktion.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/