Office 2003 prof. menusprog
Fra : Stine

Dato : 12-11-05 23:37

Hej

Vedr. Office pakken 2003.

Jeg har en orginal Microsoft Office Professional Edition 2003, på engelsk,
hvordan får jeg danske tekster i menulinien og i hjælpeprogrammet?

Hilsen
Stine

Fra : Max

Dato : 12-11-05 23:51

Hej

> Jeg har en orginal Microsoft Office Professional Edition 2003, på engelsk,
> hvordan får jeg danske tekster i menulinien og i hjælpeprogrammet?

Ved at købe en dansk udgave.

Mvh Max

Fra : Stine

Dato : 13-11-05 00:05

> Hej

> Ved at købe en dansk udgave.

Nu har jeg den engelske, er der slet ingen anden mulighed for at få danske
menuer?
Så er det jo spild af penge at købe den engelske.

/Stine

Fra : Max

Dato : 13-11-05 00:35

Hej Stine

> Nu har jeg den engelske, er der slet ingen anden mulighed for at få danske
> menuer?

Undskyld, men hvorfor tror du der sælges forskellige versioner på hvert
sit sprog ?

> Så er det jo spild af penge at købe den engelske.

Nej da, den kan da fint skrive dansk, man skal bare lige lære
menuerne at kende og det er da ikke så vanskelig.

Mvh Max

Fra : Janner

Dato : 14-11-05 08:59

> Så er det jo spild af penge at købe den engelske.

´Ja hvis du ville have en dansk er det spild af penge at købe en englesk
..... ligesom det er spild af penge købe margarine hvis man vil ha smør på
brødet *GG*

Personligt kører jeg både windows samt office på engelsk da jeg bedre kan li
menuerne/teksterne her

Du kunne jo sætte din office pakke til salg eller bytte med en dansk version

/Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-11-05 01:50

Den 12 nov 2005 skrev Stine i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Vedr. Office pakken 2003.
>
> Jeg har en orginal Microsoft Office Professional Edition 2003, på
> engelsk, hvordan får jeg danske tekster i menulinien og i
> hjælpeprogrammet?

Du skal have en Multilingual User Interface Pack

http://office.microsoft.com/en-us/assistance/HA011402101033.aspx

Lars Klintholm

Fra : Søren Andersen

Dato : 13-11-05 08:48

Lars Klintholm wrote:
> Du skal have en Multilingual User Interface Pack
> http://office.microsoft.com/en-us/assistance/HA011402101033.aspx

Citat fra Lars' link, som sandsynligvis udelukker at Stine kan bruge MUI
Pack løsningen:
"..MUI Pack works only with editions Office obtained through a Volume
License agreement or similar channel; it does not work with retail editions
of Office".

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.