HJÆLP ! Stadig prob. m. inst. af lydkort
Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 10-06-01 14:54

Hej

Jeg har stadig problemer med installation af mit Avance 100+ lydkort.
Jeg har tidligere skrevet, at PnP installationen ikke gik godt, fordi der
var en af de fire drivere der åbenbart havde en konflikt eller sådan noget.

Nu kan jeg imidlertid slet ikke installere alle fire driver, ikke engang med
fejl. Når jeg fjerner alle drivere og avance*.inf filen og restarter, finder
den godt nok lydkortet (og stadig et eller andet voice modem ??????), men
installerer kun én driver (ekstern midi), men mangler intern midi, wave og
joystick. Når jeg så prøver manuelt at installere de andre tre drivere, går
det umiddelbart godt, da der ikke kommer nogen fejlmeddelser. Men når jeg
går ind i system og kigger, så er der stadig kun den ene driver på listen.

Når jeg prøver at afspille en midi fil, er der ingen fejlmeddelser, men
heller ingen lyd. Ved afspilning af wav fil, kommer der selvfølgelig en
fejlmeddelse.

Jeg har søgt som en gal på internettet, men kan kun få at vide at jeg skal
afinstallere og installere igen. Det har jeg nu gjort over 20 gange, men det
dur altså bare ikke. Samtidig med at jeg nu slet ikke kan installere det,
ikke engang med fejl, så er jeg ved at være lidt trist til mode.

Håber på et guldkorn
Kåre

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 10-06-01 15:00

Glemte at sige, at jeg kan installere lydkortet under dos, og her virker
det.

Kåre

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 10-06-01 15:44

I behøver ikke vride jeres hjerner mere...