Outlook 2k3 - paste af billeder
Fra : Mike Johnson

Dato : 11-11-05 13:50

Hej

Det er måske mere et spørgsmål vedr. Paint Shop Pro (PSP). But here
goes....

Når jeg kopier (ctrl+c) i PSP og indsætter det i en mail ser der
umiddelbart ud til at stå fint, men den som modtager mailen (men også
hvis jeg sender den til mig selv), så er billedet kornet og så knap så
tydeligt mere.

Håber at der er nogen som kender en løsning på dette.

På forhånd tak

MJ

Fra : Mike Johnson

Dato : 11-11-05 14:01

Det virker som om at det sker når man kopiere noget fra PSP, da hvis
jeg gør det direkte, så kommer det fint ind.

Er det nogen som kan sige mig hvad der skal til for at få det til at
virke under PSP ?