Powerpoint 2k3 : integretion af regneark
Fra : Mike Johnson

Dato : 10-11-05 11:06

Hej

Er der nogen som kan sige mig hvorledes man indsætter et regneark (som
er liggende - altså fylder 10 kolonner).

Men når jeg prøver at indsætte arket i PP bliver det vildt stort (og
man kan ikke få det hele med). Hvis jeg retter i % bliver det blot
mindre, men kan stadigvæk ikke udvide det så jeg kan få alle
kolonnerne med.

jeg kan dog få det hele med hvis jeg indsætter det som et bitmap, men
så står det tæmmelig utydelig.

Håber at ovenstående er tydelig nok beskevet

På forhånd tak

MJ

Fra : Mike Johnson

Dato : 10-11-05 11:15

Det drejer sig om XP udgaven. Der er ikke nogle problemer under 2k3