Styre TAB'ing rundt i en HTML-form?
Fra : Jonas Delfs

Dato : 09-11-05 20:38

Hej -

Bag det halvmystiske emne, gemmer sig følgende:
Jeg har en større HTML-form af elementer organiseret i kolonner rent
visuelt. Da elementerne i koden kommer rækkevis, vil man, når man navigerer
rundt i formen vha. TAB bevæge sig horisontalt.

Jeg ved det kan lade sig gøre at lave om på vha. Javascript, men hvordan?

Mvh. Jonas Delfs

Fra : Leonard

Dato : 09-11-05 20:44

"Jonas Delfs" <jonas@NOSPAMdelfs.dk> wrote:

>Jeg ved det kan lade sig gøre at lave om på vha. Javascript, men hvordan?

Ikke javascript, men kig på tabindex som attribut til
input-elementerne.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Jonas Delfs

Dato : 10-11-05 00:48

> Ikke javascript, men kig på tabindex som attribut til
> input-elementerne.

Jeg takker! Sikke et fantastisk svar - det kan ikke tage mere end 5 min at
implementere:)
Her gik jeg og troede det var en halvbøvlet affære.

Mvh. Jonas