Fingrene væk fra Friskolerne, Bertel Haard~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-11-05 12:18

"Jesus-loves-you" skrev
4809 news:3w0bf.73377$Fe7.250433@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> DADDY-Break:
> (2005-11-05, CET 11:42)
> - "Hvordan ér det, du sviner Mit hus til med dine perversiteter ?"

11:51
- "Det skal den (denne fil 4810 til Folketinget)."

Heaven-Break:
11:51
- "Amen ... Din vilje ske, o Gud."

Og mht. de kristne Friskoler, Bertel Haarder, så kan du godt droppe det!

Heaven-Break:
11:52
- "Enig ... Amen ... Så sandt."

"Mine" unger skal IKKE udsættes for sådanne *perversiteter*, ej heller
undervises af homoseksuelle skolelærere (De skal have nogle gode, sunde
forbilleder, autoritetsobjekter) ...

Heaven-Break:
11:56
- "Amen."

FINGRENE VÆK !!!

Eller skal du have det ind med 7-tommersøm ?
3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk
3169 news:v_rid.62365$Vf.3050275@news000.worldonline.dk

Du ægger Herrens vrede ...

Heaven-Break:
12:13
- "Amen."

Don't be a fool. Learn (3162).

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk