Svensk præsteprotest over velsignelse af h~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-11-05 12:16

Heaven-Break:
(2005-11-05, CET 10:49:57)
- "Den skal med (NRK p157)."

News:

=== citat start ===

NRK-tekst (P157) Lø 05.nov (2005, CET) 10:57:52

(nyheter fra i går kveld:
Svensk presteprotest mot kirkemøtet)

Over 300 svenske prester har i løpet av
tre dager skrevet under en protest på
Internett mot det svenske kirkemøtets
beslutning om å velsigne homofile par.

En prest utenfor Gøteborg la ut den
såkalte Præstdeklarationen på sin
hjemmeside og ba andre slutte seg til.

- Vi tror at kirkemøtets beslutning
ikke er i samsvar med Guds ord, som
definerer ekteskap som et forhold
mellom mann og kvinne, sier oppropet.

På kirkemøtet 27. oktober stemte 160
delegater for vedtaket, og 81 imot.

=== citat slut ====

*Ægte* kristne er dem, som FØLGER Jesus (John.10,27) ...

Heaven-Break:
(2005-11-05, CET 10:59:07)
- "Amen."

I'm glad to hear Your voice ...

*Bedrøv* ikke Gud Helligånd (Ef.4,30) ...

11:32
- "Amen."

.... men lad Jer rense af Ham ...
4805 news:Ab_af.73362$Fe7.250363@news000.worldonline.dk
4806 news:4U_af.73365$Fe7.250181@news000.worldonline.dk

Kristus er *alle* menneskers frelser (1.Tim.4,4,10), men hvis du (som salt)
MISTER din kraft, da er du til ingen nytte og kastes ud (Åb.2,5) - Det
gælder også dig (Den Danske Folkekirke) ...

11:36
- "Amen."

DADDY-Break:
(2005-11-05, CET 11:42)
- "Hvordan ér det, du sviner Mit hus til med dine perversiteter ?"

11:43
- "Hvad bilder du dig ind ... Jeg skal komme efter dig!"

Fader! Se i nåde og hjælp Du os, Dine skabninger, også når vi er havnet helt
ude i "svinestien". Send vor elskede broder Jesus herud, så vi med Hans
lys ...

DADDY:
11:45
- "Jeg vil ... lade Min nåde gå for ret."

.... så vi med Jesu lys kan finde vej tilbage ...

Heaven-Break:
11:46
- "Amen."

.... så vi med Dit lys, Jesus, kan finde vej tilbage til Farmand i Paradisets
Have° ...

Jesus-Break:
11:46
- "Jeg vil, Mine kære børn."

Thank You, Jesus ...

Led os hjem til Farmand, Jesus ...

Jesus:
12:06
- "Jeg vil."

ELSKER Dig (inderlig tak) ...

-

Til de af Jer, som er homoseksuelle, og som ønsker hjælp til at ændre på
dette, er der hjælp at få:

3146 news:KfLhd.62017$Vf.3030945@news000.worldonline.dk

> Basis har eksisteret i 11 år og især arbejdet gennem selvhjælpsgrupper,
> undervisning, sjælesørgeriske samtaler og kursus.
>
> Med hjemmesiden www.basis.nu vil man gerne blande sig i debatten, men
> målsætningen er stadig først og fremmest at være en del af menneskers liv,
> fastslår Schmidt Larsen.
>
> Hjemmesiden indeholder blandt andet bibelsk vejledning til
> homoseksuelle, og så fortæller homoseksuelle kristne deres livshistorie.

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk