En bøn eller hvad?
Fra : LM

Dato : 03-11-05 17:52

Efter et bryllup i dag (i DK) stillede alle gæster inkl. brudeparret sig i
en ring med hænderne rakt frem foran sig (med håndfladen opad). Det tolkede
jeg naturligvis som om de bad en bøn for parret, men til sidst tog de
allesammen hænderne op foran ansigten og strøg sig ovenfra og ned over
ansigtet hvorefter de gik.

Er der nogen der kender til denne form for "bøn" eller hvad det var? Parret
var tysk/sudanesisk.

LM

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 03-11-05 18:14

LM wrote:
> [...]
> ansigtet hvorefter de gik.
>
> Er der nogen der kender til denne form for "bøn" eller hvad det var? Parret

det med at de strøg sig ned over ansigtet, ved jeg ikke, men det første
var af hensyn til det fine tøj. Vi lever jo i et regnfuldt land!!

var der nogen der smed med ris, fof så ku det jo være at de bare var sultne?

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : LM

Dato : 03-11-05 18:45

"Benny Bomstærk" <bom.st@erk> wrote in message

> det med at de strøg sig ned over ansigtet, ved jeg ikke, men det første
> var af hensyn til det fine tøj. Vi lever jo i et regnfuldt land!!

Det tvivler jeg på. Det var indendørs.

> var der nogen der smed med ris, fof så ku det jo være at de bare var
> sultne?

Der var ingen der smed med ris.

LM

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 03-11-05 19:14

LM wrote:
> "Benny Bomstærk" <bom.st@erk> wrote in message

> Det tvivler jeg på. Det var indendørs.

og taget varikke utæt?

> Der var ingen der smed med ris.

Måske kartofler? Lutheransk bhryllup,
Spagetti? Katolsk.
Semuljegryn? Var det et arabisk?

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : LM

Dato : 03-11-05 19:59

"Benny Bomstærk" <bom.st@erk> wrote in message
> og taget varikke utæt?

Nej

> Måske kartofler? Lutheransk bhryllup,
> Spagetti? Katolsk.
> Semuljegryn? Var det et arabisk?

Der blev ikke smidt med noget som helst. Og nej det var ikke arabisk, men
tysk/sudansk (ikke muslimsk, idet ingen af kvinderne bar muslimsk klædedragt
og parret kyssede hinanden efter vielsen).

LM

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 03-11-05 21:01

LM wrote:

> Der blev ikke smidt med noget som helst. Og nej det var ikke arabisk, men
> tysk/sudansk (ikke muslimsk, idet ingen af kvinderne bar muslimsk klædedragt
> og parret kyssede hinanden efter vielsen).

ih dog

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : LM

Dato : 04-11-05 07:16

> ih dog

Et muslimsk par kysser ikke hinanden offentligt!.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 04-11-05 17:31

LM wrote:
> "Benny Bomstærk" <bom.st@erk> wrote in message

> Et muslimsk par kysser ikke hinanden offentligt!.

Gør du?

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : LM

Dato : 06-11-05 18:15

> Gør du?

Hvis jeg blev gift og præsten/giftefogeden sagde at nu måtte vi kysse
hinanden - ja så gjorde jeg. Og det er denne del af det "offentlige" jeg
taler om.

LM

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 06-11-05 20:13

LM wrote:
> [...]
>

> Hvis jeg blev gift og præsten/giftefogeden sagde at nu måtte vi kysse
> hinanden - ja så gjorde jeg. Og det er denne del af det "offentlige" jeg

ja tak - fir os for det ikke offentlige......

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : LM

Dato : 04-11-05 16:10

"LM" <lm@invalid.dk> wrote in message
> [...]
> ansigtet hvorefter de gik.
>
> Er der nogen der kender til denne form for "bøn" eller hvad det var?

Skulle der være nogen der har et seriøst svar på mit spørgsmål?

LM

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-11-05 17:07

LM wrote:
> "LM" <lm@invalid.dk> wrote in message

> Skulle der være nogen der har et seriøst svar på mit spørgsmål?
>
> LM

Det lyder helt klart som en muslimsk måde at bede på (altså at man
istedet for at folde hænderne - som vist er den normale kristne måde at
bede på - holder dem adskilt med håndfladerne opad og især dette med at
man bagefter berører ansigtet i noget, der ligner en slags
"renselsesgstus", nærmest som om man foregiver at "vaske" ansigtet i
noget ikke eksisterende vand.)

Det passer da såmænd også fint med at Sudans befolkning for ca. 70%
vedkommende er Sunni-muslimer (mens ca. 25% tror på lokale
stammereligioner og kun 5 % er kristne) ifølge selveste CIAs udmærkede
frittilgængelige opslagsværk "The World Factbook":

http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/su.html

Anders Peter Johnsen

Fra : LM

Dato : 04-11-05 17:18

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> stammereligioner og kun 5 % er kristne) ifølge selveste CIAs udmærkede
> frittilgængelige opslagsværk "The World Factbook":

Ja det lyder selvfølgelig rimeligt. Det virker bare lidt underligt at hendes
(tyske) familie alle deltog. Jeg havde da også lyst til at spørge dem men
syntes alligevel at det ville være at gå "for tæt på".

LM

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-11-05 20:44

LM wrote:

> Ja det lyder selvfølgelig rimeligt. Det virker bare lidt underligt at hendes
> (tyske) familie alle deltog. Jeg havde da også lyst til at spørge dem men
> syntes alligevel at det ville være at gå "for tæt på".

_TYSKE_ eller "tyske" (muslimske indvandrere i Tyskland)?

Jeg har endnu tilgode at høre om en mandlig mellemøstlig muslim, som er
konverteret til sin vestlige kvindes religion...

Tværtimod er det jo udelukkende et eenvejsforetagende vi ser herhjemme,
hvor socialt sørgeligt stillede danske piger lader sig imponere af en
kvindeundertrykkende religion, der giver dem selvindbildt "tryghed" i
form af "who's your daddy"-underkastelse og systematisk afkald på alle
vestligt tilkæmpede kvindelige rettigheder.

Så meget for den opreklamerede "ligestilling" - vel at mærke i både
kønslig som etnisk-religiøs sammenhæng!

Der er en vis åbenlys reciprocitet?

Anders Peter Johnsen

Fra : LM

Dato : 06-11-05 18:19

> _TYSKE_ eller "tyske" (muslimske indvandrere i Tyskland)?

Tysk født - tysk statsborger o.s.v.

> Jeg har endnu tilgode at høre om en mandlig mellemøstlig muslim, som er
> konverteret til sin vestlige kvindes religion...

Der er i hvert fald mange der gifter sig med vestlige kvinder og lever et
liv hvor de ikke forventer (forlanger) at hustruen konverterer med alt hvad
det indebærer af tørklæde m.m..

> [...]
> af "who's your daddy"-underkastelse og systematisk afkald på alle vestligt

Der ser jeg så ret mange "selvstændige" kvinder gifte sig med mellemøstlige
mænd.

LM

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-11-05 00:11

LM wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> Tysk født - tysk statsborger o.s.v.

Så er de godt nok nogle naive politisk-korrekte stakler...

> Der er i hvert fald mange der gifter sig med vestlige kvinder og lever et
> liv hvor de ikke forventer (forlanger) at hustruen konverterer med alt hvad
> det indebærer af tørklæde m.m..

Jeg tvivler stærkt på din påstand om muslimske mænds påståede
"forståelse" for vestlige normer. Det lyder til forveksling som den løgn
tusinder af vestlige kvinder har troet på i allerværste "Ikke uden min
datter"-stil.

Der vil i hvert fald ikke være tvivl om at børnene i så fald vil blive
systematisk indoktrineret i Islam.

> Der ser jeg så ret mange "selvstændige" kvinder gifte sig med mellemøstlige
> mænd.

De magter jo så netop overhovedet ikke at være selvstændige, når det
kommer til stykket, når de så klart vælger at forråde kvindefrigørelsen
og underkaste sig en primitiv kønschauvanistisk kultur.

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-05 08:13

meddelelse news:436e8d6b$0$47029$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> [...]
> kommer til stykket, når de så klart vælger at forråde
> kvindefrigørelsen og underkaste sig en primitiv kønschauvanistisk

Det fortæller en del om kvinders sande natur.

Jeg har oplevet en politisk korrekt kvinde - stærk, selvstændig, flipper,
venstreorienteret, "rødstrømpe", intellektuel og det hele - forlade mand og
land for at flytte sammen med en indfødt Kenyaner, der bor i det værste
slum, som ikke kan tale andet end Swahili (hun taler ikke Swahili), er
voldelig, og som ernærer sig som "tjener" på et lokalt værtshus. Hans eneste
kvalitet er en - med hans etniske baggrund ofte og med rette påduttet -
særdeles veludviklet, mandelig legemsdel.

Et andet eksempel på denne typiske "kvindelogik" så jeg i en dokumentar på
DR1 for nogle år siden: En venstreflipper på solidaritetsarbejde i
Sydamerika "faldt i" med en lokal macho-type, der stod for alt det, kvinden
ellers var arg modstander af hjemme i DK. Hun boede sammen med ham under
hele opholdet i sydamerika, og formåede gudhjælpemig at få sin politisk
korrekte mand i DK til at acceptere historien, da hun vendte
veltilfredsstillet hjem til fædrelandet. Ikke nok med det: Hun fik vendt
hele historien på hovedet, så det var hendes mand i DK, der måtte stå med
hatten i hånden. Som en krølle på halen: Manden måtte sågar æde, at den
virile førsteelsker kom på besøg fra sydamerika.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/06/05)

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 07-11-05 18:45

Jens Bruun wrote:

> [...]
> kvalitet er en - med hans etniske baggrund ofte og med rette påduttet -
> særdeles veludviklet, mandelig legemsdel.

LOL - at du er kvindehader, lyser jo altid tydeligt ud af mange af dine
indlæg, men nu ved vi hvorfor!! Misundelse!! Misundelse!!

Størrelsen kan du nok ikke gøre noget ved, men farven kan du da ændre
med lidt Kavli Madkulør!!

> [...]
> hatten i hånden. Som en krølle på halen: Manden måtte sågar æde, at den
> virile førsteelsker kom på besøg fra sydamerika.

Det er det jeg siger - misundelse!!

Ohhhh alle disse negere fra syd der kommer og stjæler vores damer!!
(Men de dummeste og mest udsultede mænd fiser alligevel til Tahiland
eller Polski og køber fast fisse og opvaker......)

Men , der er jo nogle danske kvinder der ikke vil de danske mænd. Gu'
ve' hvorfor...............

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-05 22:22

"Benny Bomstærk" <bom.st@erk> skrev i en meddelelse

Nu jeg har dig: Kan du ikke svare på mit spørgsmål fra den 4/11?

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 07-11-05 22:35

Jens Bruun wrote:
> "Benny Bomstærk" <bom.st@erk> skrev i en meddelelse
>
> Nu jeg har dig: Kan du ikke svare på mit spørgsmål fra den 4/11?

jo

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-05 22:46

> jo

Du stod vist ikke forrest i køen, da der skulle skærpes knive, hva'?

Jeg tror, du er en stakkels lille kvinde, der er fanget i en mandekrop -
muligvis en stakkels mand, fanget i en kvindekrop. Fortvivl ej, du er ikke
den første og nok heller ikke den sidste med angstneuroser pga. dét.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 08-11-05 09:30

Jens Bruun wrote:
> [...]
> muligvis en stakkels mand, fanget i en kvindekrop. Fortvivl ej, du er ikke
> den første og nok heller ikke den sidste med angstneuroser pga. dét.

Nå.

Forresten:
hvis jeg nu var en mand i en kvindekrop, så er det jo noget skidt med de
der sløve knive - så kan jeg ikke løse problemet selv......

Desuden:
Har du fået fat i noget Kavli, eller smutter du til thailand en af
dagene, eller er du bare en fattigrøv der må nøjes med en russer?

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-05 09:58

> Har du fået fat i noget Kavli, eller smutter du til thailand en af
> dagene, eller er du bare en fattigrøv der må nøjes med en russer?

Jeg har fået al det Thai-, russer- og polakfisse, jeg kan drømme om. Jeg har
forøvrigt også fået massevis af etnisk dansk fisse gennem årene. Nu vil jeg
hellere spille en fodboldkamp alternativt se en god kamp i fjerneren.

Men jeg kan forstå, du stadig er meget optaget af emnet og af
størrelse/udseende af andres pikke? Der findes angiveligt blade med billeder
af sorte pikke. Hvorfor køber du ikke et sådan i stedet for at fantasere om
en for dig ukendt usenet-skribents pik?

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 08-11-05 22:51

Jens Bruun wrote:

> [...]
> af sorte pikke. Hvorfor køber du ikke et sådan i stedet for at fantasere om

Rolig nu - jeg er da ligeglad med din pik! Det fordi jeg har aktier i Kavli!

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : LM

Dato : 07-11-05 11:05

meddelelse news:436e8d6b$0$47029$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Jeg tvivler stærkt på din påstand om muslimske mænds påståede "forståelse"
> for vestlige normer.

Det er ikke noget jeg "påstår". Det er noget jeg konstaterer når de opsøger
mig. Sommetider ser jeg dem igen flere år efter og der ser ikke ud til at
være ændret noget i deres vestlige levemåde.

> Det lyder til forveksling som den løgn tusinder af vestlige kvinder har
> troet på i allerværste "Ikke uden min datter"-stil.

Ja, det er sørgeligt og jeg kan jo helle ikke udelukke at det sker i nogle
tilfælde.

> Der vil i hvert fald ikke være tvivl om at børnene i så fald vil blive
> systematisk indoktrineret i Islam.

Jeg ser nu ofte det modsatte: "muslimske" kvinder der gifter sig med
vestlige mænd (dog ofte med en fare hængede over hovedet fra deres muslimske
familie)

> De magter jo så netop overhovedet ikke at være selvstændige, når det
> kommer til stykket, når de så klart vælger at forråde kvindefrigørelsen og
> underkaste sig en primitiv kønschauvanistisk kultur.

Nogle kvinder magter det, men jeg kan naturligvis ikke rede alle over en
kam.

LM

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 04-11-05 17:41

LM wrote:
> "LM" <lm@invalid.dk> wrote in message

> Skulle der være nogen der har et seriøst svar på mit spørgsmål?
>
> LM

du er da helt ved siden af - det var en håndboldkamp og der var timeout!!

i øvrigt - hvor gik de hen?

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-05 20:56

> du er da helt ved siden af - det var en håndboldkamp og der var
> timeout!!
> i øvrigt - hvor gik de hen?

Hahahahahahha.

Det grinte de meget af i Frankrig det år.

Skulle du ikke se at komme op på den store klinge, Benny Bomstærk? Eller er
dit alias blot et udtryk for ønskedrømme?`

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 10/30/05)

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 04-11-05 21:19

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Skulle du ikke se at komme op på den store klinge, Benny Bomstærk? Eller er
> dit alias blot et udtryk for ønskedrømme?`

har du overhovedet nogensinde været i frankrig?

--

BB

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-05 21:29

> har du overhovedet nogensinde været i frankrig?

Øh ja. Og?

Vil du svare mig nu?

Hvis du ikke selv er i stand til det, kan du vel få lidt hjælp.