Firefox og manglende popup-blokering
Fra : Morten Lehrmann

Dato : 08-11-05 19:46

Jeg synes ikke altid, jeg undgår popup'er fra siden
http://www.m1live.com/

Er der andre, som oplever det samme? Hvordan bærer de sig ad?

Jeg har prøvet med Firefox 1.0.7 på Linux, 1.0.6 på Mac OS X og 1.0.6 på
W2K.

Mvh.
Morten

--
http://lehr.dk
Linux lehr.dk 2.2.20 #1 Sat Apr 20 11:45:28 EST 2002 i586 unknown

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 20:21

Morten Lehrmann wrote:
> Jeg synes ikke altid, jeg undgår popup'er fra siden
> http://www.m1live.com/
>
> Er der andre, som oplever det samme? Hvordan bærer de sig ad?

Det er en pop-under teknik de bruger, og scriptet er ret kompleks (i og
med de har gjort alt for, at andre ikke skal fatte en brik af hvordan de
gør) - sådan nogle snydetamper.

Så vidt jeg kan se er der en 12 timers ventetid før de fyrer en popup af
igen (tiden bliver gemt i en cookie), så det er derfor den kun kommer
nogle gange.

Jeg oplevede den godt nok ikke med det samme, men jeg bruger også
Adblock med det ret omfattende filterset.G.

--
http://www.skovenborg.frac.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-11-05 21:10

Den 08-11-05 19.45 skrev Morten Lehrmann følgende:
> Jeg synes ikke altid, jeg undgår popup'er fra siden
> http://www.m1live.com/

Det kan selvfølgelig være et tilfælde, men jeg får ingen popop. Jeg
bruger Firefox 1.5 RC1, der netop skulle have fået forbedret
popop-blokeringen, men det kan som sagt også være et tilfælde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.