Mobilix nede?
Fra : Lars Christian Jense~

Dato : 10-06-01 12:01

Jeg har siden fredag eftermiddag ikke kunnet koble mig på hos Mobilix (ADSL
Plus). Efter at have hængt i telefonen for at komme igennem til deres
såkaldte supportlinje først tre gange en time fredag og siden en time lørdag
kom jeg igennem til en fyr, som kunne fortælle mig, at den fejl, jeg havde,
ikke skyldtes problemer hos mig, men hos dem. De havde teknikere i gang med
at se på det. Fejlen havde nummeret 691.
Samme supporter hævdede, at problemet sandsynligvis ville være løst lørdag
aften kl. 21.00, hvilket det ikke blev. Her til middag søndag kan jeg stadig
ikke koble op, men nu hedder fejlen 650. Og jeg kan selvfølgelig ikke komme
igennem til Kundeservice...

Er der nogen her, som ved hvad der er galt hos Mobilix?

vh
Lars

PS: Er det normalt, at der er så lange ventetider på at komme igennem til
ADSL-kundeservice uanset tidspunkt på dagen?

Fra : Manhatten

Dato : 10-06-01 12:38

"Lars Christian Jensen" <lars.christian.jensen@berlingske.dk> wrote in
<3b23535e$0$5264$4d4eb98e@news.dk.uu.net>:

> Er der nogen her, som ved hvad der er galt hos Mobilix?

Umiddelbart vil jeg skyde på at det er noget på din central men fejlen kan
ligge mange steder. Mit ADSL har kørt fint hele weekenden.

> PS: Er det normalt, at der er så lange ventetider på at komme igennem
> til ADSL-kundeservice uanset tidspunkt på dagen?

Jeg har oplevet meget svingene ventetider på deres support. Det længste 50
min, andre dage er jeg kommet igennem med det samme. Weekenden og aftenerne
plejer at være de værste tidspunkt da flest mennesker har fri på dette
tidspunkt og derfor opdager kortvarige nedbrud eller fordi det er her de
har mulighed for at ringe mens de sidder ved deres PC:

/Manhatten