MS Windows
briani 27239
Flere bruger - Default bruger
Fra : Søren

Dato : 06-11-05 17:42

Hej

Jeg har en PC med 3 brugere og Win XP Home.

Jeg bruger den ene bruger i 95% af tilfældene og jeg synes det er iriterende
at skulle klikke på kontoen hver gang.

Er det muligt at vælge hvilken konto der automatisk skal logge ind. Jeg
bruger ingen password.

Søren

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 07-11-05 04:02

> [...]
> iriterende at skulle klikke på kontoen hver gang.
> Er det muligt at vælge hvilken konto der automatisk skal logge ind. Jeg

Prøv at trykke på "kør" i startmenuen, og skriv "control userpasswords2"
(uden anførselstegn). Svjh. er der et flueben oppe øverst man så skal pille
ved, og så giver resten vist sig selv.

--
Mvh.
Peter Bak