Problem i Outlook 2003
Fra : Mugge

Dato : 06-11-05 17:41

Hej, når jeg forsøger at skrive en mail og sende den, får jeg en
fejlmeddelse der siger : "Grænsefladen er ikke registreret" i et vindue,
hvor der i vinduesrammen står: Microsoft Office Word.

Nogen der kan hjælpe?

mvh Mugge

Fra : JBHE

Dato : 07-11-05 19:07

Jeg har haft samme problem. Løsning: Registrer følgende 2 dll filer
igen. Dette gøres ved at klikke Start - Kør - "regsvr32 ole32.dll"
(uden anførselstegn) og gentag med filen msrdo20.dll.

regsvr32.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\OLE32.DLL
regsvr32.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\MSRDO20.DLL

Mvh
Jan