MS Windows
briani 27239
Resume i WS_FTP Pro 7
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-11-05 15:04

Hej,

Ifølge hjælpefilen til WS_FTP Pro 7.0, så understøtter den resume,
men hvordan hulen får man den til det? Altså, hvordan får man den
til at fortsætte hvor den slap, hvis en overførsel bliver afbrudt?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Åge

Dato : 05-11-05 18:14

> [...]
> men hvordan hulen får man den til det? Altså, hvordan får man den
> til at fortsætte hvor den slap, hvis en overførsel bliver afbrudt?

Står det ikke i hjælpefilen?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 05-11-05 19:19

Hej Thomas G. Madsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Ifølge hjælpefilen til WS_FTP Pro 7.0, så understøtter den resume,
> men hvordan hulen får man den til det?

Jeg forstår godt, at du undres. Jeg prøvede at google lidt, og de
understreger alle, at den understøtter det. Faktisk i en grad, så man
har indtrykket af, at den resumefunktion automatisk er aktiveret.

Har du prøvet noget stort (så man har lidt tid til at eksperientere,
inden alt er hentet), fx fra <ftp://ftptest1.tele.dk/pub/>, stoppet
dyret manuelt (Escape-tasten e.l. kan vel bruges?) og så prøvet at
sætte den i gang igen?

NB!: Jeg kender intet til WS_FTP eller andre FTP-klienter, da jeg har
haft Windows Commander siden 1993/94, og denne indeholder en
glimragende FTP-del. Derfor har jeg ingen ide om, hvordan man i praksis
afbryder og genoptager downloads med andre FTP-dimser.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-11-05 21:00

Rudi Stegen skrev:

> [...]
> de understreger alle, at den understøtter det. Faktisk i en
> grad, så man har indtrykket af, at den resumefunktion automatisk

Det gør det nemlig, for jeg har også googlet rundt efter svaret.

> [...]
> <ftp://ftptest1.tele.dk/pub/>, stoppet dyret manuelt
> (Escape-tasten e.l. kan vel bruges?) og så prøvet at sætte den i

Ja, men har lige opdaget, at det tilsyneladende ikke virker ved
træk og slip. Jeg har en forkærlighed for blot at trække og slippe
filer til eller fra serveren, men når man gør det, vil den ikke
resume, hvis noget går i kage. Det vil den derimod godt, hvis man
bruger de pile, som befinder sig imellem de to vinduer, hvor det
venstre er lokale filer og det højre er serveren. Træk og slip er
ellers så dejlig nemt.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-11-05 21:52

Thomas G. Madsen skrev:

>Træk og slip er
>ellers så dejlig nemt.

FlashFXP understøtter resume, også ved træk og slip, men det er
nok en ringe trøst.

http://www.inicom.net/pages/en.ffxp-home.php

Koster $ 25, hvis man beslutter sig for at registrere efter at
have prøvet det.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-11-05 22:20