Finde samarbejdspartner/underleverandør i ~
Fra : Rohde

Dato : 05-11-05 09:57

Hej ng.,

Vi overvejer at etablere afdelinger i norge og sverige, og i opstarten kan
løsningen være at benytte et lignende firma, der som smarbejdspartner
eller
underleverandør kan udføre opgaver i vores navn.

Men hvordan finder jeg lettest navn og kontaktoplysninger på firmaer i
disse
lande? Jeg tænker her på virksomhedsregistre og noget der tilsvarer De
Gule
Sider og CVR registret.

Hvis nogen har gode eller dårlige erfaringer (eller kommentarer generelt)
med denne metode modtages de meget gerne.

På forhånd tak.

Mvh. Rohde

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 05-11-05 13:15

Rohde wrote:
> [...]
>
> Hvis nogen har gode eller dårlige erfaringer (eller kommentarer
> generelt) med denne metode modtages de meget gerne.

Den helt klare forudsætning må vel naturligt være at oplyse, hvilken branche
det drejer sig om, markedsforudsætninger, budgetter etc. etc.
Det kunne være en mulighed at bruge Google. Så kan du da i det mindste
bevare anonimytetens klare skær.
Karsten H. Jensen