Civ IV ude
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-11-05 08:46

Er der andre end mig der har købt Civ4 ? Synes ikke den nye grafik
er væsentlig. Til gengæld er der en masse nyt at lære. Megen city info
tilgængelig direkte på kortet. Så indtil videre, tommelfingeren op.

Fra : Nicolai

Dato : 05-11-05 09:38

> Er der andre end mig der har købt Civ4 ? Synes ikke den nye grafik
> er væsentlig. Til gengæld er der en masse nyt at lære. Megen city info
> tilgængelig direkte på kortet. Så indtil videre, tommelfingeren op.

Hvordan er manualen?

Hvis ikke den er mega så overvejer jeg
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0744005809/002-7180785-6604016?v=glance

Fra : Casper Bang

Dato : 05-11-05 09:48

> Hvordan er manualen?
>
> Hvis ikke den er mega så overvejer jeg
> http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0744005809/002-7180785-6604016?v=glance

Jeg fik spillet i går, men har endnu ikke haft tid til at spille det...
Manualen er jeg dog imponeret over (selv om jeg heller ikke har læst i den).
Den er på tykkelse med et DVD-cover - hvilket er langt mere end man ser i
andre spil.

Jeg glæder mig til jeg får tid til at gå i gang.

Fra : Nicolai

Dato : 05-11-05 09:51

> Manualen er jeg dog imponeret over (selv om jeg heller ikke har læst i
> den). Den er på tykkelse med et DVD-cover - hvilket er langt mere end man
> ser i andre spil.

Gider du skimme den for strategier? - for ellers kunne man undvære :(

Fra : Casper Bang

Dato : 05-11-05 15:39

> Gider du skimme den for strategier? - for ellers kunne man undvære :(

Umidelbart er det mest en manual - om enhederne og selve spillet.
Der er dog en rimeligt godt tutorial i spillet... og mon ikke du kan finde
tips og tricks på nettet om et par uger.

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 05-11-05 13:12

On 05 Nov 2005 07:46:19 GMT, "Povl H. Pedersen"
<povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev:

>Er der andre end mig der har købt Civ4 ? Synes ikke den nye grafik
>er væsentlig. Til gengæld er der en masse nyt at lære. Megen city info
>tilgængelig direkte på kortet. Så indtil videre, tommelfingeren op.

Det er nogle problemer med ATI grafikkort. Løsningen på www.civ4.com
virkede ikke på mit 9600XT 256 MB kort.
Det gjorde derimod løsningen beskrevet bl.a. på:
http://apolyton.net/forums/showthread.php?s=&threadid=140859

--
Kim S. Poulsen