/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Sonofon ubetinget viderestilling virker ik~
Fra : Leif Neland


Dato : 04-11-05 22:24

Har Sonofon.
Skal til udlandet, men vil ikke modtage opkald.

Prøver fra menu at sige "Viderestil alle taleopkald"
Eller
*21*telefonsvarer nummer#
Telefonen nægter, "Anmodning ikke udført".

Hvad er der galt?

Leif



 
 
Lars Klintholm (04-11-2005)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 04-11-05 23:45

Den 04 nov 2005 skrev Leif Neland i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Har Sonofon.
> Skal til udlandet, men vil ikke modtage opkald.
>
> Prøver fra menu at sige "Viderestil alle taleopkald"
> Eller
> *21*telefonsvarer nummer#
> Telefonen nægter, "Anmodning ikke udført".
>
> Hvad er der galt?

Er du sikker på at Ubetinget Viderestilling er en del af dit
abonnement? Koster ekstra

http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/ubetinget_viderestilling.shtml

--
Med venlig hilsen
Lars Klintholm

Fischer (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 05-11-05 07:22

> Er du sikker på at Ubetinget Viderestilling er en del af dit
> abonnement? Koster ekstra

Det er vel da løgn!?

> http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/ubetinget_viderestilling.shtml

Åbenbart ikke. Jeg synes det er vandvittigt at man skal betale for dette -
man betaler jo minuttakst for selve viderestillingen.
Det er tydeligvis gebyrer man vil tjene penge på.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Joke (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Joke


Dato : 05-11-05 16:05



"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:436c4f7b$0$99998$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>> Er du sikker på at Ubetinget Viderestilling er en del af dit
>> abonnement? Koster ekstra
>
> Det er vel da løgn!?
>
>> http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/ubetinget_viderestilling.shtml
>
> Åbenbart ikke. Jeg synes det er vandvittigt at man skal betale for dette -
> man betaler jo minuttakst for selve viderestillingen.
> Det er tydeligvis gebyrer man vil tjene penge på.

Det er en service f.eks. ligesom på fastnet telefoni der koster det også at
få banke på, vidrestilling osv.

Der er jo ingen der tvinger dig til at vidrestille alle opkald, solvom du er
i udlandet.

Selv har jeg løsningen der hedder sonoduo, 2 kort på samme nummer, den ene
telefon er en nokia communicator 9110 som jeg skriver sms fra den anden er
en siemens s55 som jeg har i lommen.

Da jeg ønsker at modtage alle opkald på ekstra fonen har jeg ubetinget
vidrestilling på mit abb. (vidre stilling til kort 2 er gratis) fordelen er
så at når jeg er i udlandet laver jeg den ubetingede vidrestilling til min
telefonsvarer og med tager så ekstrakortet på ferien hvilket betyder at jeg
kun får smser fra dem jeg har givet dette ekstra nummer.

PS. besvim ikke over prisen for at få ekstrakortet den koster 350 kroner (en
gang for alle).

Være syntes jeg de 10 øre pr. beskedrapport man ønsker at får koster.

Hilsen

Johnny




Fischer (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 05-11-05 17:13

> Det er en service f.eks. ligesom på fastnet telefoni der
> koster det også at få banke på, vidrestilling osv.

Jow, jow.
Men det er jo en service der så vidt jeg ved altid har været gratis, og i
øvrigt er gratis hos alle andre operatører jeg kender (måske M1 undtaget?).

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Joke (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Joke


Dato : 05-11-05 19:57



"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:436cd9f1$0$8803$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>> Det er en service f.eks. ligesom på fastnet telefoni der
>> koster det også at få banke på, vidrestilling osv.
>
> Jow, jow.
> Men det er jo en service der så vidt jeg ved altid har været gratis, og i
> øvrigt er gratis hos alle andre operatører jeg kender (måske M1
> undtaget?).
>
ja noget koster det ene sted noget det andet sted nogen steder er noget
fratis hvor det koster andre steder tilgengæld går det så ud over noget
andet.

Hilsen

Johnny




Leif Neland (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Leif Neland


Dato : 05-11-05 13:40

Fischer wrote:
>> Er du sikker på at Ubetinget Viderestilling er en del af dit
>> abonnement? Koster ekstra
>
> Det er vel da løgn!?
>
>> http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/ubetinget_viderestilling.shtml
>
> Åbenbart ikke. Jeg synes det er vandvittigt at man skal betale for
> dette - man betaler jo minuttakst for selve viderestillingen.
> Det er tydeligvis gebyrer man vil tjene penge på.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
> adressen.

Der er bestilt portering til CBB...

Leif



Joke (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Joke


Dato : 05-11-05 19:58



"Leif Neland" <leifn@neland.dk> skrev i en meddelelse
news:yW5bf.658$FR2.315@news.get2net.dk...
>
> Fischer wrote:
>>> Er du sikker på at Ubetinget Viderestilling er en del af dit
>>> abonnement? Koster ekstra
>>
>> Det er vel da løgn!?
>>
>>> http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/ubetinget_viderestilling.shtml
>>
>> Åbenbart ikke. Jeg synes det er vandvittigt at man skal betale for
>> dette - man betaler jo minuttakst for selve viderestillingen.
>> Det er tydeligvis gebyrer man vil tjene penge på.
>>
>> *Fischer
>> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
>> adressen.
>
> Der er bestilt portering til CBB...
>
Velkommen til Sonofons CBB kan man så sige :)




Leif Neland (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Leif Neland


Dato : 05-11-05 23:35

Joke wrote:
> "Leif Neland" <leifn@neland.dk> skrev i en meddelelse
> news:yW5bf.658$FR2.315@news.get2net.dk...
>>
>> Fischer wrote:
>>>> Er du sikker på at Ubetinget Viderestilling er en del af dit
>>>> abonnement? Koster ekstra
>>>
>>> Det er vel da løgn!?
>>>
>>>> http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/ubetinget_viderestilling.shtml
>>>
>>> Åbenbart ikke. Jeg synes det er vandvittigt at man skal betale for
>>> dette - man betaler jo minuttakst for selve viderestillingen.
>>> Det er tydeligvis gebyrer man vil tjene penge på.
>>>
>>> *Fischer
>>> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
>>> adressen.
>>
>> Der er bestilt portering til CBB...
>>
> Velkommen til Sonofons CBB kan man så sige :)

CBB tager ihvertfald ikke ekstra for det.

Leif



Povl H. Pedersen (13-11-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 13-11-05 19:17

In article <HjQaf.280$Tw7.108@news.get2net.dk>, Leif Neland wrote:
> Har Sonofon.
> Skal til udlandet, men vil ikke modtage opkald.
>
> Prøver fra menu at sige "Viderestil alle taleopkald"
> Eller
> *21*telefonsvarer nummer#
> Telefonen nægter, "Anmodning ikke udført".
>
> Hvad er der galt?

Den gratis version hedder: "annuler alle omstillinger".

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408943
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste