Morrowind Tribunal
Fra : Paminu

Dato : 04-11-05 12:25

Jeg har netop installeret Tribunal til Morrowind, men spillet starter bare
normalt op. Hvordan kommer jeg til at spille Tribunal?

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-11-05 12:33

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har netop installeret Tribunal til Morrowind, men spillet starter bare
> normalt op. Hvordan kommer jeg til at spille Tribunal?

Hvis tribunal er installeret så ligger det inde i det
"normale spil" Dvs tribunal questene er blevet
tilføjet. Ihvertfald hvis det er blevet installeret
korrekt.

/Kenneth Iversen

Fra : Paminu

Dato : 06-11-05 13:54

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.teIe.duh> skrev i en meddelelse
> [...]
> "normale spil" Dvs tribunal questene er blevet
> tilføjet. Ihvertfald hvis det er blevet installeret

gælder det også for bloodmoon?

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-11-05 18:30

> gælder det også for bloodmoon?

Ja det er det samme der. Bloodmoon addon´en
tilføjer en Ø som ligger nordvest fra Vvardenfell.

Jeg mener at tribunal skal installeres før bloodmoon
før det virker korrekt, iøvrigt.

/Kenneth Iversen

Fra : Arcana Dragon

Dato : 07-11-05 05:37

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.teIe.duh> wrote in

> Jeg mener at tribunal skal installeres før bloodmoon
> før det virker korrekt, iøvrigt.

Kun, hvis du vil installere begge addons. Man kan godt nøjes med Bloodmoon,
men så går man glip af spillets feeedeste butikker...

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Jim

Dato : 13-11-05 11:30

Når du vil starte spillet, og får den første menu, hvor du vælger play/start
game "eller hvad den nu hedder"
Under den mulighed er en der hedder DATA FILES, kig i den og kontroller at
Tribunal er aktiveret.

Når den er det, spiller du bare løs.
Tribunal Expansion starter på et tilfældigt tidspunkt når du rester, og blir
vækket af en assassin, så er udvidelsen igang.

håber det hjalp