JS tastatur funktion..
Fra : Lars Bach

Dato : 04-11-05 12:28

Hej NG..

Jeg leder efter noget JS som kan afspille div. lyd-filer når man
trykker på tastauret. Men det måtte gerne være sådan at når man
trykker på for eksempel 'p' så afspilles en ud af 3 mulige lyde,
enten tilfældigt eller i rækkefølge..
Har ledt rundt omrking men uden held, er ikke nogen JS haj selv..

Med Venlig Hilsen Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 05-11-05 15:46

Lars Bach wrote:
> [...]
> enten tilfældigt eller i rækkefølge..
> Har ledt rundt omrking men uden held, er ikke nogen JS haj selv..

http://www.htmlgoodies.com/beyond/javascript/article.php/3471141

Her kan du se, hvordan du fanger tastetryk.

--
Benny Nissen